    From: PeJot <P...@n...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Blacha nierdzewna czym obrabiać
    Date: Mon, 29 Jul 2019 19:45:08 +0200

    Czołem.

    Chciałbym zrobić z blachy nierdzewnej nakładkę na zderzak do auta. Żaden
    tam wieś-tuning, w aucie typu kombi łatwo o niszczenie tylnego zderzaka
    w kontakcie z bagażem. Mogę takie coś kupić, ale wolałbym uskutecznić
    samodzielnie, w wersji 2D ( płaskiej ). I tu 2 pytania:

    1. Jak wykonać szablon/wzór. Kształt to coś w rodzaju przekrojonej
    *wzdłuż* kiełbasy albo banana. Do głowy przychodzi mi odciśnięcie
    kształtu w bristolu, co powinno się udać bo krawędzie na zderzaku
    wyznaczające pożądany kształt są dosyć ostre. Potem trzeba by to jakoś
    natrasować na blasze.

    2. Czym ciąć nierdzewkę po linii krzywej tak aby nie poniszczyć krawędzi ?

    Jakieś pomysły ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem