  • 21. Data: 2019-07-30 16:36:23
    Temat: Re: Blacha nierdzewna czym obrabiać
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-30 o 15:35, 4...@g...com pisze:
    > On nie napisal o hejterach a o idiotach.

    Skąd wiesz co miał na myśli Lem?
    Czytałeś jego "Bajki Robotów", gdzie roi się od zabawnych
    niekonwencjonalnych pomysłów technicznych?
    Lem był zaniepokojony zalewem informacji pełnej spiskowej teorii dziejów
    i hejtu.
    Z racji historii swojej rodziny był na to szczególnie uczulony.

    WM

  • 22. Data: 2019-07-30 21:32:48
    Od: 4...@g...com

    Jak ja nie mam pojecia co Lem mial na mysli to skad Ty masz o tym wiedziec. Bajki
    robotow powstaly w czasach przedhejterowych i byly zakamuflowana satyra polityczna.

  • 23. Data: 2019-08-04 10:28:03
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Roman Rogóż wrote:

    > Myślę, że zakłady wycinające blachę laserem, mają fachowców dla których
    > obmierzenie takiego zderzaka i narysowanie prostego kształtu w cadzie
    > nawet jeśli to banan czy kiełbasa, nie stanowią żadnego problemu.
    > Obdzwoń okolicę i zapytaj

    Mharharhar, może gdybym sam nie zlecał wykonania prostych prac
    mechanicznych w ilościach jednakowych detali mniejszych niż wagon, to
    może bym uwierzył, że ktoś będzie chciał z nim rozmawiać. Jeszcze psem
    poszczują.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 24. Data: 2019-08-04 10:32:26
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    WM wrote:

    > Można ewentualnie spróbować hydroformowania.

    Epitaksja z wiązek molekularnych też powinna dać radę.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 25. Data: 2019-08-04 10:35:42
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    PeJot wrote:

    > Jakieś pomysły ?

    Wyciąć z takiego samego zderzaka ze szrotu? Krzywizny będzie miał jak
    trzeba.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 26. Data: 2019-08-04 13:10:17
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Epitaksja z wiązek molekularnych też powinna dać radę.

    Hydroformowanie jest chętnie stosowane w garażowym tuningowaniu, bo do
    tego wystarczy spawarka i myjka ciśnieniowa.

    Więc daruj sobie takie nietrafione żarciki.

    WM

  • 27. Data: 2019-08-05 03:33:12
    Od: 4...@g...com

    Jest chetnie stosowane bo widziales trzy filmy w necie.

  • 28. Data: 2019-08-05 11:08:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Roman Rogóż wrote:

> [...]
    >mechanicznych w ilościach jednakowych detali mniejszych niż wagon, to
    >może bym uwierzył, że ktoś będzie chciał z nim rozmawiać. Jeszcze

    Hm, takich "wycinanie laserowe" to pelno, a produkcja z natury jednak
    dosc jednostkowa.

    No ale klient ma dostarczyc DXF, a nie zderzak do zwymiarowania.

    J.

  • 29. Data: 2019-08-07 11:45:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-07-30 o 21:32, 4...@g...com pisze:
    > Jak ja nie mam pojecia co Lem mial na mysli to skad Ty masz o tym wiedziec. Bajki
    robotow powstaly w czasach przedhejterowych i byly zakamuflowana satyra polityczna.

    ROTFL

    Kogutek = wyrocznia, absolut :)