  • 1. Data: 2016-05-01 00:08:42
    Temat: Błąd check engine
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Wyświetlił mi się błąd - P0413: Secondary Air Injection System Switching
    Valve A Circuit Open

    Co to za "drugi wtrysk powietrza"? Auto zapala i pracuje normalnie -
    przynajmniej na moje oko i ucho.

    Octavia 1.8T 2006r.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2016-05-01 11:20:42
    Temat: Re: Błąd check engine
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Mateusz Bogusz pisze tak:

> [...]
    > Switching Valve A Circuit Open
    >
    > Co to za "drugi wtrysk powietrza"? Auto zapala i pracuje normalnie

    http://www.autocodes.com/p0413_volkswagen.html
    http://forum.vw-passat.pl/threads/35281-Do-czego-słu
    ży-pompa-powietrza-w-B5-1-8T

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-05-01 11:27:15
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=cw8vzuxc1eQ

    Auto zapala i pracuje normalnie -
    > przynajmniej na moje oko i ucho.

    Prawdopodobnie jakiś problem z elektromagnesem sterującym

    http://dubberz.com/forum/mk4/p0413-secondary-air-inj
    ection-system-switching-valve-'a'-circuit-open/

  • 4. Data: 2016-05-06 20:43:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=cw8vzuxc1eQ

    Łał! Dzięki Wam, już wszystko jasne :-)