  • 21. Data: 2005-06-30 23:57:21
    Temat: Re: Bledne dane na top100.pl?
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Steven Jurczyk <s...@p...pl> wrote:
    > 4. top100 jest stworzone przez ta sama osobe, ktora stworzyla home.pl w
    > czasie jak home.pl bylo jeszcze mala firma, ktora zajmowala na top100 10
    > (albo i nawet ktoresnaste) miejsce. Informacja o tym ze top100 jest
    > skojarzone z home.pl (chociaz za top100 nie stoi home.pl a jedynie moja
    > skromna osoba) jest ogolnie znana na rynku i akceptowana.

    No, to jeszcze popraw, żeby dało się mieć URL-a do serwisu bez "www." na
    początku i będzie cacy. :)

    p.

    http://freedns.sgh.waw.pl/ bez www. przed freedns

  • 22. Data: 2005-07-01 00:00:44
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Steven Jurczyk napisał(a):]
    [ciach]
    > 2. Oskarzanie home.pl o podnoszenie sobie statystyki (lub obnizanie
    > innym) przez ciebie jest troche nie na miejscu. Takie oskarzenie moze
    > wyniesc firma, ktora znajduje sie na tej liscie, podposujac sie nazwa
    > firmy/imieniem i nazwiskiem a nie anonim, ktory nagle sie pojawil w
    > sieci... A jakos tu nie widze postow onetu, interii, AZ, netartu, kei
    > czy kogos innego z czolowki ze top100 falszuje ich wyniki. Z tego co
    > raczej zauwazylem firmy te od wielu lat zgadzaja sie z tymi danymi
    > (czesto same je podaja w swoich materialach)...
    [ciach]
    > Ale najciekawsze jest to ze zawsze ta wirtualna osoba postuja z miasta
    > Krakowa. Dociekliwym zostawiam ustalenie jakie firmy tam sie mieszcza :)

    Wydało mi się (pomimo formy - bardzo pięknej i przejrzystej, której nie
    neguję!), że odbijasz piłeczkę. Z jednej strony, jakoby home.pl nie ma
    nic wspólnego z top100.pl (pod względem podbijania statystyk/własności),
    z drugiej - wnosisz pod zastanowienie, jakie firmy mogą starać się
    szkodzić (przywoływać ten wątek) na rzecz home.pl.

    Myślę, że odpowiedzialni ludzie znajdą odpowiednie informacje, które
    dotyczą omawianych witryn (statystykidomen oraz top100) i nawet nie
    spróbują mieć jakichkolwiek pretensji. Inną sprawą są
    (przyszli,ewentualni) klienci, którzy niekiedy nieświadomie klikają tu i
    tam, znajdując te i inne podobne wątki (szkodzące firmom lub nie - co za
    różnica?). Jak rzekłby Vonnegut - zdarza się i tak!

    Pozdrawiam,
    nie-anonim ;-)

  • 23. Data: 2005-07-01 06:31:00
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,

    koniu napisał(a):
    > A nie probowaliscie sie dogadac aby zrobic to razem?

    A po co? Przecież to są dwa różne systemy jak już zostało to napisane.

    --
    Jakub

  • 24. Data: 2005-07-01 08:19:56
    Od: "AdamPi" <a...@S...onet.pl>

    Użytkownik "koniu" <n...@e...here.so.dont.spam> napisał w wiadomości
    > Ale o co sie spieracie. Co ma do rzeczy kto robi statystyki? Wazne zeby
    byly
    > rzetelne.
    Sa klamstwa, wielkie klamstwa i statystyki - jak mawiaja madrzy ludzie... A
    do rzeczy: w czym problem - sa dwa konkurencyjne systemy zliczania domen, w
    jednym jest home na czele w drugim NetArt (o ile pamietam). W zaleznosci od
    tego jakie sentymenty ma kupujacy usluge pracownik dzialu IT moze podeprzec
    sie jedna albo druga statystyka, zeby przekonac szefa o slusznosci wyboru.
    Jak dla mnie - bomba! :)

    Pozdro,
    Adam P.

  • 25. Data: 2005-07-01 08:36:23
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    koniu <n...@e...here.so.dont.spam> wrote:

    > Wiem ze listy te przedstawiaja rozne rzeczy - natomiast powiedz czemu po
    > wydaniu nowego hostcounta 29 czerwca top100 sie nie zaktualizowalo?

    http://top100.pl/about.htm

    "domeny swiezo zarejestrowane moga pojawic sie w
    serwisie TOP100 z miesiecznym opoznieniem"

    a.

  • 26. Data: 2005-07-01 08:44:47
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <da1r49$mp5$1@nemesis.news.tpi.pl> koniu napisał(a):

    > Ponizej lista 10702 domen ktore sa prawidlowo obslugiwane na serwerach
    > nms1.onet.pl (istnieje wpis na nms1.onet.pl i nms2.onet.pl dotyczacy NS i
    > SOA).
    > Jezeli sie myle to wskazcie te domeny ktore sa nieprawidlowo obslugiwane.
    > Byc moze sie myle, ale jezeli tak to chcialbym abyscie mi wskazali moj blad.

    Dalej nie odrobiłeś zadania domowego (http://top100.pl/about.htm). Czy
    widzisz tam na liście bialowieza.pl (hint: blog.bialowieza.pl) ?

    BTW: Na przyszłości postaraj się troche bardziej niż palnięcie posta z 10k
    lini na grupe.

    TP

  • 27. Data: 2005-07-01 10:06:32
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,

    AdamPi napisał(a):
> [...]
    > sie jedna albo druga statystyka, zeby przekonac szefa o slusznosci wyboru.
    Nie bardzo. top100 != statystykidomen. Top100 to ranking webhostingu,
    ile domen jest podczepionych do serwera, a statystykidomen.pl to ranking
    rejestratorów domen. Ile jeszcze...

    --
    Jakub