  • 1. Data: 2018-06-01 03:08:19
    Temat: Blokowanie pre-paidów zarejestrowanych na jedną osobę
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Bez podstawy prawnej?
    https://panoptykon.org/wiadomosc/partnerstwo-publicz
    no-prywatne-na-rzecz-inwigilacji-ciag-dalszy-sprawy-
    prepaidow

    A bełkot operatora też niczego sobie.

    Arek

  • 2. Data: 2018-06-01 10:03:26
    Od: Ignacy <n...@s...ignacy>

    W dniu 01.06.2018 o 03:08, Arek pisze:
    > Bez podstawy prawnej?
    > https://panoptykon.org/wiadomosc/partnerstwo-publicz
    no-prywatne-na-rzecz-inwigilacji-ciag-dalszy-sprawy-
    prepaidow

    Co w tym złego? Blokowano oszusta.

  • 3. Data: 2018-06-01 11:34:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-01 o 10:03, Ignacy pisze:

    no-prywatne-na-rzecz-inwigilacji-ciag-dalszy-sprawy-
    prepaidow

    > Co w tym złego? Blokowano oszusta.

    A wyrok sądowy stwierdzający oszustwo jest?
    Nadgorliwość operatora, jak w ten sposób straci kilka tysięcy
    numerów to zmądrzeje. Na razie można się tylko śmiać lub
    zastanowić czy policja nie wprowadziła kolejnego prawa
    powielaczowego?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-06-01 13:05:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-01 o 03:08, Arek pisze:
    > Bez podstawy prawnej?
    > https://panoptykon.org/wiadomosc/partnerstwo-publicz
    no-prywatne-na-rzecz-inwigilacji-ciag-dalszy-sprawy-
> [...]

    Buzdygan?

    (jeszcze nie kliknąłem).

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-06-02 00:16:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-06-18 o 03:08, Arek pisze:
    > Bez podstawy prawnej?
    > https://panoptykon.org/wiadomosc/partnerstwo-publicz
    no-prywatne-na-rzecz-inwigilacji-ciag-dalszy-sprawy-
    prepaidow

    A bełkot operatora też niczego sobie.

    Abonentem jest osoba, która korzysta z karty SIM, a nie osoba, która
    kartę na siebie zarejestrowała. Abonent nie chce podać swoich danych,
    więc zgodnie z prawem należy zaprzestać świadczenia mu usług.

    Natomiast osobną sprawą jest to, jak operator to stwierdził i co zrobi
    dalej. Jeśli dysponują przesłankami pozwalającymi twierdzić, ze
    rejestrujący działał celowo, to powinni złożyć zawiadomienie o
    podejrzeniu popełnienia przestępstwa z art. 269b kk.

  • 6. Data: 2018-06-02 11:53:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > kartę na siebie zarejestrowała. Abonent nie chce podać swoich danych,
    > więc zgodnie z prawem należy zaprzestać świadczenia mu usług.

    Abonentem jest osoba która podpisała umowę i zarejestrowała telefon.

> [...]
    > rejestrujący działał celowo, to powinni złożyć zawiadomienie o
    > podejrzeniu popełnienia przestępstwa z art. 269b kk.

    Jak będziesz miał dzieci i kupisz im komórki rejestrowane
    na własne nazwisko nie zapomnij zawiadomić o podejrzeniu
    przestępstwa.
    A jak kupisz taki kochance to od razu się aresztuj.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-06-02 13:40:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Jun 2018 11:53:17 +0200, RadoslawF napisał(a):
    no-prywatne-na-rzecz-inwigilacji-ciag-dalszy-sprawy-
    prepaidow

    > Abonentem jest osoba która podpisała umowę i zarejestrowała telefon.

    W przypadku prepaida trudno mowic o podpisaniu umowy ...

    > Jak będziesz miał dzieci i kupisz im komórki rejestrowane
    > na własne nazwisko nie zapomnij zawiadomić o podejrzeniu
    > przestępstwa.
    > A jak kupisz taki kochance to od razu się aresztuj.

    Na szefa niech doniesie, za falszywe zarejestrowanie sluzbowego
    telefonu :-)

    A za kochanke ... moze sie nalezy, wszak uzyskuje dostep do poufnych
    informacji, np do kogo kochanka dzwoni ... :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-06-02 14:54:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-02 o 13:40, J.F. pisze:
    no-prywatne-na-rzecz-inwigilacji-ciag-dalszy-sprawy-
    prepaidow

    > W przypadku prepaida trudno mowic o podpisaniu umowy ...

    Nie czepiaj się słówek, umowę też się zawiera w przypadku prepaida.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2018-06-02 16:32:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-06-18 o 11:53, RadoslawF pisze:
    no-prywatne-na-rzecz-inwigilacji-ciag-dalszy-sprawy-
    prepaidow
    > Abonentem jest osoba która podpisała umowę i zarejestrowała telefon.

    To tylko domniemanie,które można obalić.

    > Jak będziesz miał dzieci i kupisz im komórki rejestrowane
    > na własne nazwisko nie zapomnij zawiadomić o podejrzeniu
    > przestępstwa.

    Nadal płacę za te usługi i karty są w moim władaniu.

    > A jak kupisz taki kochance to od razu się aresztuj.

    Dlatego kupowanie kochance karty SIM uważam za kiepski pomysł :-D

  • 10. Data: 2018-06-02 16:52:28
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Ignacy" napisał:

    > Co w tym złego? Blokowano oszusta.

    Oszusta? Na czym polega oszustwo? Skąd wiedzieli jaka osoba korzysta z
    telefonu? Podsłuchiwali rozmowy? Nie mogę pożyczyć na chwile telefonu żonie,
    bratu, czy narzeczonej? Jawny skandal.

    pzdr