  • 1. Data: 2009-01-04 08:05:45
    Temat: Bluetooth Bluetrek bizz a Samsung SGH-I600
    Od: Leszek Zur <l...@t...eu.org.USUNTO>

    Kupiłem sobie nową słuchawkę bluetooth Bluetrek bizz
    http://www.bluetrek.pl/bizz.html . I mam kłopot. Słuchawka jest
    normalnie wykrywana i sparowana z telefonem. Natomiast jakość dźwięku
    jest tragiczna. To znaczy praktycznie nic nie słychać tylko
    "charczenie". Ta sama słuchawka z innym telefonem (Nokia 6630) chodzi
    OK. SGH-I600 z poprzednią słuchawką Nokia BH-205 też chodziła bez
    problemów. Co robić ? Na I600 mam Windows Mobile 6

    Czy mogę reklamować bluetootha na podstawie tego czy też mi powiedzą, że
    z innymi chodzi więc to wina telefonu ?

    Leszek