  • 1. Data: 2019-11-29 03:44:45
    Temat: Ból dupę ściska... ... ...
    Od: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ? <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Takiej tendencji jak w neoPRL nigdzie
    na świecie nie da się zaobserwować!

    Opłacone z góry (po jevv'sku 'prepaid')
    karty SIM jak MASOCHISTYCZNA plaga są
    w użyciu!

    To przecież są nawyki dla "33 świata"!

    Na dokladkę afiszują się tą 'prepaid'
    miernotą/zaściankowością!

    Taka "przedpłatna" opcja; może byc użyta
    na obczyźnie, na kilkanaście dni pobytu
    ale NIE na stałe w swojej dziupli!!!

    Qrfa co się dzieje, że ze słowian
    porobiły się "archaiczne buraki"... .

    "Na marginesie"
    Odczytany z transferu danych z jednego
    z posiadanych trasowników (('router's)
    (w jedenj z dziupli)) z dnia wczorajszego;
    wynosił *56GB* (na łba) i to bez wielkiej
    aktywności!
    "Koniec, na marginesie"

    --
    Zajebalowo WIOCHA

  • 2. Data: 2019-11-29 06:23:51
    Temat: Re: Ból dupę ściska... ... ...
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.11.2019 o 03:44, ? adeus repúblicas da banana - FCK uniao de
    bananas ? pisze:
    > Takiej tendencji jak w neoPRL nigdzie
    > na świecie nie da się zaobserwować!

    Lecz się

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2019-11-29 06:38:58
    Od: watapatatabusana <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    czarek PLUSKWA wrote:
    > Lecz się

    Skrajnie chory '???????' odpadowa; pasuje
    jak ulal do 'prepaid' http://bit.ly/2OTmJgP
    Gdyby ta '?????' byla zdrowa, to by nie
    '?????' takich glupot!

    Najlepsze to ze, przyglup sam sie demaskuje!

    --
    Sraly muchy bedzie wiosna (za 4 miesiace)

  • 4. Data: 2019-11-30 15:21:22
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    bananas ? pisze:
> [...]
    > z posiadanych trasowników (('router's)
    > (w jedenj z dziupli)) z dnia wczorajszego;
    > wynosił *56GB* (na łba) i to bez wielkiej

    Przykro czytać te twoje katusze, jak to się męczysz na abonamencie. Może
    czas kopnąć w d* tych wszystkich co ci podstawiają cyrografy do podpisu?
    Możesz wyjaśnić po polsku o co w tym "na marginesie", dziupla,
    trasownik, co to jest?

  • 5. Data: 2019-12-01 21:58:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Nov 2019 03:44:45 +0100,
    s...@s...usraelskiej.kutaso
    wki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid
    napisał(a):
> [...]
    > w użyciu!
    > To przecież są nawyki dla "33 świata"!
    >
    > Taka "przedpłatna" opcja; może byc użyta

    Ale o co chodzi - masz placone od klienta i żal d* sciska, ze nie
    zarobiles ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-12-02 03:24:57
    Od: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ? <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    J.F. wrote:
    > Dnia Fri, 29 Nov 2019 03:44:45 +0100,
    > s...@s...usraelskiej.kutaso
    wki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid

    > Ale o co chodzi - masz placone od klienta i żal d* sciska, ze nie
    > zarobiles ? :-)

    Wpadles w bagna i wyjesz od rzeczy, czy zachlany jestes
    w pien?

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 7. Data: 2019-12-02 03:34:34
    Od: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ? <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Trybun wrote:

    > Przykro czytać te twoje katusze,

    Nigdzie nie ma noty o obowiazkowym czytaniu!

    > jak to się męczysz na abonamencie.

    Abonament jest dla CYWILIZOWANYCH HomoSapiens,
    "przedplaty" (lokalnie) dla malp niskiego rzedu i
    zebrakow!

    > Może czas kopnąć w d* tych wszystkich co ci podstawiają cyrografy do podpisu?

    Umowe moge realizowac na miesiac, rok lub
    dwa lata i nic mnie nie obchodzi w miedzyczasie:
    Wyboru dokonuje sam, bo nie sram sie z
    "'prepajdami'" dla zebrakow i malp niskiego rzedu!

    > Możesz wyjaśnić po polsku o co w tym "na marginesie", dziupla,
    > trasownik, co to jest?

    Taki "cienki" jestes w polszczyznie... to
    popytaj wokolo sasiadow moze ci podpowiedza.

  • 8. Data: 2019-12-04 09:19:48
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 02.12.2019 o 03:34, ? adeus repúblicas da banana - FCK uniao de
    bananas ? pisze:

    > Nigdzie nie ma noty o obowiazkowym czytaniu!

    Jasne, ale jak nie przestaniesz wydawać tych swoich żałosnych jęków to
    pójdziesz do kosza.

    > Abonament jest dla CYWILIZOWANYCH HomoSapiens,
    > "przedplaty" (lokalnie) dla malp niskiego rzedu i
    > zebrakow!

    Przynajmniej teoretycznie Homo Sapiens  na pewno nie charakteryzuje się
    tym że lubi chodzić z łańcuchem na szyi.

    > Umowe moge realizowac na miesiac, rok lub
    > dwa lata i nic mnie nie obchodzi w miedzyczasie:
    > Wyboru dokonuje sam, bo nie sram sie z
    > "'prepajdami'" dla zebrakow i malp niskiego rzedu!

    Abonament to tylko dla tych co uwielbiają (nie umieją inaczej?) chodzić
    z kula u nogi.

    > Taki "cienki" jestes w polszczyznie... to
    > popytaj wokolo sasiadow moze ci podpowiedza.

    Ty za to gruby, jednak brak odpowiedzi świadczy o czymś innym.

  • 9. Data: 2019-12-05 03:41:16
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Trybun wrote:
    > Ty za to gruby, jednak brak odpowiedzi świadczy o czymś innym.

    Zajmij sie rzeczowymi sprawami
    np.: http://bit.ly/34UrtcA a
    nie spekulacjami; nie majacymi
    zwiazku z rzeczywistoscia!