  • 1. Data: 2016-10-21 08:59:53
    Temat: Bonus za rejestracje w Play
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Orientuje się ktoś jak wygląda rejestracja startera w Play? Znalazłem
    wczoraj w domu zapakowany fabrycznie starter "Internet na kartę 3GB na
    start + 6 GB gratis przez rok", czy aby skorzystać z bonusa za
    rejestrację (100GB/miesiąc) muszę ten starter doładować?

  • 2. Data: 2016-10-21 09:23:03
    Temat: Re: Bonus za rejestracje w Play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-21 o 08:59, Trybun pisze:

> [...]
    > start + 6 GB gratis przez rok", czy aby skorzystać z bonusa za
    > rejestrację (100GB/miesiąc) muszę ten starter doładować?

    Nie trzeba ładować.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-10-21 09:33:45
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 21.10.2016 o 08:59, Trybun pisze:

> [...]
    > start + 6 GB gratis przez rok", czy aby skorzystać z bonusa za
    > rejestrację (100GB/miesiąc) muszę ten starter doładować?

    o ile wiem, nie muszisz doładowywyać. jak wyatartujesz ten numer,
    poczekaj dobę, potem uruchom bonus za rejestracje. jest duża szansa, że
    miesięczne bonusy przedłużą istnienie pakietu 100gigowego.
    ToMasz

    ( ja coś "zwaliłem" i mam poślizg 1 dniowy. znaczy 100 giga trwa już 3
    miesiąc, ale co miesiąc mam 1 dobę bez netu)

  • 4. Data: 2016-10-21 11:16:02
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    >
    > ( ja coś "zwaliłem" i mam poślizg 1 dniowy. znaczy 100 giga trwa już 3
    > miesiąc, ale co miesiąc mam 1 dobę bez netu)

    Już chyba nie. Udało mi się utrzymać jeden pakiet 100-gigowy przez 3
    miesiące, drugi działał dokładnie miesiąc. Chyba zamknęli tę furtkę.

    Piotr

  • 5. Data: 2016-10-22 15:50:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-21 o 09:23, Liwiusz pisze:

    > Nie trzeba ładować.

    Dzięki za info.

  • 6. Data: 2016-10-22 15:50:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-21 o 09:33, ToMasz pisze:

> [...]
    >
    > ( ja coś "zwaliłem" i mam poślizg 1 dniowy. znaczy 100 giga trwa już 3
    > miesiąc, ale co miesiąc mam 1 dobę bez netu)

    Byłoby super.. Dzięki.

  • 7. Data: 2016-10-22 18:37:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-22 o 15:50, Trybun pisze:

    > Byłoby super.. Dzięki.

    http://zielony71.blogspot.com/2016/07/gigabajtowa-pr
    omocja-play.html

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2016-10-22 21:06:53
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > http://zielony71.blogspot.com/2016/07/gigabajtowa-pr
    omocja-play.html

    U mnie to raz zadziałało, innym razem nie.

  • 9. Data: 2016-10-27 16:03:32
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Uncle Pete presented the following explanation :

    > Już chyba nie. Udało mi się utrzymać jeden pakiet 100-gigowy przez 3
    > miesiące, drugi działał dokładnie miesiąc. Chyba zamknęli tę furtkę.

    Nie zamknęli tylko zmienili długość aktywacji, zawsze pakiety w play
    aktyowało się tak że jeśli aktywowałeś danego dnia to 30 dni liczyło od
    dnia następnego, teraz to zmienili podejrzewam że specjalnie żeby
    ludziom to 100 gb przepadło. Znaczy to tyle że 30 dni liczy od dnia
    aktywacji, a nie od następnego, ale jest na to sposób, po aktywacji
    karty czekamy 4-5 dni najlepiej i wtedy dopiero aktywujemy bonus, mamy
    jakąś tam gwarancję że co miesiąc będzie się przedłużał przynajmniej
    przez rok.
    Bo jak ktoś aktywował bonus tego samego dnia co aktywacja karty to nie
    ma opcji żeby to przedłużyć. Widać zaczęli bardzo kombinować bo ludzie
    wiedzą jak to przedłużać.

  • 10. Data: 2016-10-27 21:20:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-27 o 16:03, dizel pisze:
> [...]
    > Bo jak ktoś aktywował bonus tego samego dnia co aktywacja karty to nie
    > ma opcji żeby to przedłużyć. Widać zaczęli bardzo kombinować bo ludzie

    A co niby ma taki czy inny dzień aktywacji za znaczenie? Przecie w
    regulaminie stoi wyraźnie - 100GB na 30 dni. Aktywujesz 1ego - promocja
    kończy się 30ego, aktywujesz 3ego aktywacja kończy się 2ego następnego
    miesiąca itd. Co tu kombinować?