  • 1. Data: 2018-02-21 18:31:27
    Temat: Bosch kolejny szwindel
    Od: p...@g...com

    http://www.zeit.de/news/2018-02/21/bruessel-verhaeng
    t-millionenstrafe-gegen-bosch-und-continental-180221
    -99-174384

    Tym razem świecie żarowe i systemy hamulcowe a komentarz firmy po prostu wyborny ;-)

    Bosch erklärte in Stuttgart, man habe eng mit der Kommission kooperiert, um die
    Sachverhalte abschließend zu klären. Das Unternehmen toleriere keine Verstöße gegen
    interne Leitlinien.

  • 2. Data: 2018-02-21 18:48:00
    Temat: Re: Bosch kolejny szwindel
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 21 Feb 2018 09:31:27 -0800 (PST), w
    <6...@g...c
    om>,

    Ich habe grabki.

  • 3. Data: 2018-02-21 19:48:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-21 o 18:31, p...@g...com pisze:
> [...]
    Sachverhalte abschließend zu klären. Das Unternehmen toleriere keine Verstöße gegen

    Naprawdę niemcy nie mają swojej grupy o motoryzacji że nas musisz
    zamęczać nieczytelnymi linkami w dodatku ich dotyczącymi?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-02-21 19:56:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2018 o 19:48 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Naprawdę niemcy nie mają swojej grupy o motoryzacji że nas musisz
    > zamęczać nieczytelnymi linkami w dodatku ich dotyczącymi?

    Przecież wystarczy zainstalować plugin do przeglądarki i dasz radę czytać
    linki nawet po mandaryńsku.
    U nas o tym nie napiszą (lub za kilka dni) - a tak masz za free prasówkę
    moto z rynku sąsiadów na bieżąco. Nie chcesz nie czytaj Jego wątków,
    przecież przymusu nie ma. Ja chętnie je czytam.

    TG

  • 5. Data: 2018-02-21 20:10:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tu jest lepszy numer. ?? ? ? ???? ? ??,? ? ????? ? ??????? ? ? ?1 ??,??? ? ???? ? ???
    ? ??,?? (Ana)??? ? ? ? ??

  • 6. Data: 2018-02-21 20:13:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2018 o 20:10 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Tu jest lepszy numer. ?? ?
    > ? ???? ? ??,? ? ????? ? ??????? ? ? ?1
    > ??,??? ? ???? ? ??? ? ??,??
    > (Ana)??? ? ? ? ??

    No właśnie o tym piszę - nie ma już żadnej bariery językowej :-)

    "Cześć, jestem Wang Ming. Jestem studentem, jestem Chińczykiem. To jest
    Smith. Smith jest jednym z moich przyjaciół, a Smith jest prawnikiem. To
    żona Smitha, Ana. Anna to mój angielski"

    TG

  • 7. Data: 2018-02-21 20:23:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2018 o 20:23 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > To może załóż jakieś kółko jego adoracji i on będzie pisał a ty
    > będziesz chętnie czytał. Byle nie na publicznej grupie.

    Coś Ci się pomyliło - to raczej Ty załóż sobie swoją grupę na której
    będziesz czytał co sam napiszesz.

    TG

  • 8. Data: 2018-02-21 20:23:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

  • 9. Data: 2018-02-21 20:45:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    Nie chcesz nie czytaj Jego wątków,
    > przecież przymusu nie ma. Ja chętnie je czytam.

    A musisz je koniecznie cytować i wyciągać go z kibla?

  • 10. Data: 2018-02-21 21:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

> [...]
    > prasówkę moto z rynku sąsiadów na bieżąco. Nie chcesz nie czytaj
    > Jego wątków, przecież przymusu nie ma. Ja chętnie je czytam.

    Co nie zmienia faktu, iż szkoda, ze nie daje tłumaczenia.
    Wygodniej jak przetłumaczy jeden niz jak bedzie musiał tłumaczyc sobie
    kazdy osobno.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,