  • 11. Data: 2017-12-04 00:59:30
    Temat: Re: Boskie proporcje.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bjdndt2i2edn.1f0ty7ac5h7xo.dlg@40tude.net...

    > Ty tak naprawdę? No nie wierzę... Nikt nie jest tak głupi.

    Pachnie mi Szczepanem...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 12. Data: 2017-12-04 02:25:03
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2017-12-03 23:00, Endriu wrote:

> [...]
    > mojego życia i motyw dlaczego napisałem ten post, natomiast wolałbym
    > darować sobie te wszyskie opowieści, i po prostu uzyskać odpowiedź na
    > moje typowo elektroniczno/elektryczne pytanie. Bawiłeś sie takim
    > oprogramowaniem umożliwiającym taką analizę. Wiesz jak to wsyztsko
    > poustawiać, żeby na odpowiednim oscyloskopie użyskać taki efekt ?
    >
    > Pamiętam w technikum gdzię stak w 1994 roku mieliśmy te krzywe Lisażu
    > tylko czym to się mierzyło i jak to się podpinało kompeltnie nie
    > pamiętam. Chciałbym sobie pokombinować ale już na komputerze z czymś

    Pierwszy "szczal", z google
    https://www.google.pl/search?q=function+generator+on
    line+figures+lissajous&

    tu na deser 3D
    http://www.gewang.com/software/sndpeek/

  • 13. Data: 2017-12-04 09:30:27
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Ty tak naprawdę? No nie wierzę... Nikt nie jest tak głupi.

    Obawiam się, że na prawdę.

  • 14. Data: 2017-12-04 10:37:17
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2017-12-04 o 00:59, HF5BS pisze:

    > Pachnie mi Szczepanem...

    Ewentualnie Dariuszem. Aczkolwiek są teorie spiskowe, że to ta sama osoba :)

    L.

  • 15. Data: 2017-12-04 14:24:55
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Obawiam się, że na prawdę.

    Chłopie siedzisz przed tymi tranzystorkami, a w Polsce plaga chorych starych cip np.
    z problemami tarczycowymi, bo zamiast ryszyć dupę i trochę poćwiczyć i poaktywować
    sobie gruczoły:

    Czakramy 2 - jak stymulować i wzmacniać czakry prostym ćwiczeniem?
    https://www.youtube.com/watch?v=D_PqoNv6320

    ... to siedzą na dupie i wpierdzielają czipsy i patrzą jak dupy im rosną ....

    Endriu

  • 16. Data: 2017-12-04 17:17:04
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Luke" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > Ewentualnie Dariuszem. Aczkolwiek są teorie spiskowe, że to ta sama osoba
    > :)

    Nie, raczej nie Dariusz. Nie umiem teraz zdefiniować, ale kto obu zna, ten
    czai różnicę.

  • 17. Data: 2017-12-04 18:38:36
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Pierwszy "szczal", z google
    > https://www.google.pl/search?q=function+generator+on
    line+figures+lissajous&

    > tu na deser 3D
    > http://www.gewang.com/software/sndpeek/

    Dziękówa. Ciekawi mnie jak na podstawie takich wykresów:

    imgui SDL2 OpenGL-2 sndpeek
    https://www.youtube.com/watch?v=cHJGQf-6XCE

    ... można zidentyfikować cześtotliwość wiodącą np. takiego nagrania, lub ludzkiego
    głosu. Teraz w modzie jest przekonwertowywanie starych dobrych kawałków po kątem
    interesującej twórcy częstotliwości:

    When The Rain Falls by Mike Monday AKARI ARYACA RMX 528 Hz
    https://youtu.be/CMSd3IQk_nU?list=PLV2CnbmEw-6xfaGZ9
    64zP2967R7zhxIOS

    432 Hz | Deep Sleep Calming (1 Hour) Meditation
    https://www.youtube.com/watch?v=RaF0fZKMiJ4

    Ciekawi mnie jak wyciągnąć z danego dzwięku nazwijmy to "wiodąca" czestotliwość ....

    Endriu

  • 18. Data: 2017-12-04 18:41:45
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Jak stwierdzić czy arytysta nie oszukuje słuchacza i nie podsyłą mu jakichś
    innych częstotliwości ...

    Endriu

  • 19. Data: 2017-12-05 11:21:29
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-12-04 o 14:24, Endriu pisze:

> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=D_PqoNv6320
    >
    > ... to siedzą na dupie i wpierdzielają czipsy i patrzą jak dupy im rosną ....

    Siemanko.
    Muszę przyznać, że nieźle masz napierdolone wełbie.
    Trzymaka.

  • 20. Data: 2017-12-05 14:14:54
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Chłopie siedzisz przed tymi tranzystorkami, a w Polsce plaga chorych
    > starych cip np. z problemami tarczycowymi, bo zamiast ryszyć dupę i
    > trochę poćwiczyć i poaktywować sobie gruczoły:

    Endriu, wybrałeś złe miejsce na tematy, które cię interesują :)
    Daj sobie spokój, jeżeli nie chcesz prowadzić nieskończonych dyskusji z
    "wyedukowanymi realistami".

    A dla tych, którzy wszystko wiedzą (zwłaszcza co istnieje a co nie)
    polecam :

    https://www.youtube.com/watch?v=0G2rWSuJciM

    I zastanowienie się np. nad potencjalnymi konsekwencjami faktu, że
    cząsteczka chemiczna (czyli już obiekt makroskopowy) potrafi zachowywać
    się jak foton, który jest lokalny tylko podczas obserwacji.

    Generalnie ta grupa, mimo całego jej uroku, nie jest miejscem do
    dyskusji o takich sprawach jak sądzę (bo ciężko o zorientowanych w
    temacie rozmówców).