  • 11. Data: 2017-12-18 14:17:28
    Temat: Re: Boston Dynamics
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-18 o 14:09, robot pisze:

    > BD najpierw został kupiony przez google. A google sprzedało go potem dla
    > Japończyków.
    > Tak ja słyszał.
    No tylko patrzeć jak Asimo będzie axle na łyżwach skakać. :-)

    Robert

  • 12. Data: 2017-12-19 01:40:18
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Hubo niósł pochodnię olimpijską :-)
    youtu.be/ZHGZxvBrn-E

  • 13. Data: 2017-12-19 13:51:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Wańkowski napisał:

    >Hubo niósł pochodnię olimpijską :-)
    >youtu.be/ZHGZxvBrn-E

    Znak nowych czasow w sporcie ?
    Jeszcze ze dwie dekady i roboty beda sie scigac ? :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-12-19 18:38:26
    Od: 4...@g...com

    Balcerek opowiadal ze taki jeden w ameryce zrobil robota babe. Wypuscil na miasto
    zeby sprawdzic czy dziala a ona w ciazy wrocila.

  • 15. Data: 2017-12-22 12:48:57
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-19 o 13:51, J.F. pisze:
    > Znak nowych czasow w sporcie ?
    > Jeszcze ze dwie dekady i roboty beda sie scigac ? :-)

    Może czas bać się chmary latających dronów polujących na zakodowany typ
    celu?

    Tu jest przykład ich niepokojących możliwości.
    https://youtu.be/stHLrBs-_iE

    WM

  • 16. Data: 2017-12-22 13:02:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Może czas bać się chmary latających dronów polujących na zakodowany
    >typ celu?

    Do tego nie trzeba dronow
    https://www.youtube.com/watch?v=46wE9uI4_pg

    >Tu jest przykład ich niepokojących możliwości.
    >https://youtu.be/stHLrBs-_iE

    A to niech sie prezydent USA boi, ze mu wleca przez komin.

    Ja nawiazuje do tego filmu lekko s-f, gdzie bokserow zastapily roboty,
    bo prawdziwy boks jest zbyt niebezpieczny :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-12-22 18:52:45
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-22 o 13:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "WM"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Do tego nie trzeba dronow
    > https://www.youtube.com/watch?v=46wE9uI4_pg

    Nie mówimy o pomyłkowym ostrzale.

    Ostatnio myśliwy zastrzelił kobietę, bo pomylił ją z dzikiem.

    > A to niech sie prezydent USA boi, ze mu wleca przez komin.

    Przez komin zazwyczaj wlatuje czerwony mikołaj z rózgą ;)

    > Ja nawiazuje do tego filmu lekko s-f, gdzie bokserow zastapily roboty,
    > bo prawdziwy  boks jest zbyt niebezpieczny :-)

    To nie jest najgroźniejszy sport.
    Podobno gimnastyka jest bardziej niebezpieczna.

    WM

  • 18. Data: 2017-12-22 20:58:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Dec 2017 18:52:45 +0100, WM napisał(a):

    > Nie mówimy o pomyłkowym ostrzale.

    A czy ja o pomylkowym ostrzale mowie ?
    Ja o rym ze tam wysoko cos lata i strzela :-)

    > To nie jest najgroźniejszy sport.
    > Podobno gimnastyka jest bardziej niebezpieczna.

    No to moze najpierw roboty zastapia gimnastykow :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-12-22 21:30:55
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-22 o 20:58, J.F. pisze:

    > No to moze najpierw roboty zastapia gimnastykow :-)

    Ludzie wolą zwierzęta cyrkowe w takiej roli.

    Walki zwierząt zresztą też rozpalają emocje.

    WM