  • 1. Data: 2018-12-12 13:40:27
    Temat: Brak obrazka ikon/ win 10
    Od: karol <k...@g...com>

    Witam
    Dzisiaj uruchomiłem komputer i zamiast ikon są same napisy, na dodatek
    thunderbird nie chce sie uruchomic...

    Jak to naprawić ?

  • 2. Data: 2018-12-12 15:02:09
    Temat: Re: Brak obrazka ikon/ win 10
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 12.12.2018 o 13:40, karol pisze:
    > Witam
    > Dzisiaj uruchomiłem komputer i zamiast ikon są same napisy, na dodatek
    > thunderbird nie chce sie uruchomic...
    >
    > Jak to naprawić ?

    Sprawdź zasilacz.

  • 3. Data: 2018-12-13 05:48:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-12 o 13:40, karol pisze:
    > Witam
    > Dzisiaj uruchomiłem komputer i zamiast ikon są same napisy, na dodatek
    > thunderbird nie chce sie uruchomic...

    I na grupie dotyczącej tego windowsa nie wiedzieli?

    > Jak to naprawić ?

    Wykasować gównianego szpiega a zainstalować normalny system.
    https://ithardware.pl/aktualnosci/windows_10_przesyl
    a_informacje_o_aktywnosci_pomimo_wylaczenia_tej_opcj
    i-8046.html