  • 21. Data: 2020-02-13 22:59:48
    Temat: Re: Brak obrazu na monitorze.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    [ciach]

    > Czy ten komputer zawiera także monitor, bo jak monitor jest
    > oddzielnym urządzeniem to pewnie padł monitor, albo kabelek się
    > odłączył.

    Zaczynam podejrzewać ze animka to jednak jakis niedorobiony bot - niby
    cos pisze, niby cos czyta ale zanim zacznie to miec sens to minie jeszcze
    pare lat...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 22. Data: 2020-02-14 00:29:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Choć każda i każdy wie, przypomnę, że zabronionym czynem jest
    czytanie tego, co umieszczam w kwadratowych nawiasach.

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Zaczynam podejrzewać ze animka to jednak jakis niedorobiony bot - niby
    > cos pisze, niby cos czyta ale zanim zacznie to miec sens to minie jeszcze
    > pare lat...

    Bot z przeszłości? Eliza na PDP pół wieku temu
    [tamtej i tamtemu oraz: tej, tym, tamtym] gadała
    jak obecna Animka...

    Do owej Elizy ponoć dorzucono Pacjenta -- dopiero
    gadka tych obu botów była... Hm... Ciekawa... ;)

    Obecne boty radzą sobie doskonale -- gdy bot
    zawodzi (Axa, Orange itp.) człowiek też sobie
    nie radzi od razu...

    Ze 35 lat temu gadałem przez telefon ponad godzinę
    (może i ze 100 minut) zanim zorientowałem się, że
    gadam nie z tą osobą, z którą spodziewałem się gadać...
    Moja rozmówczyni powiedziała cos o maturze (chyba mojej)
    więc odkryłem, ;) że COŚ wie o maturze -- gadałem z nią
    nadal, ale w tle tej gadki szybko eliminowałem wszystkie
    me ,,znajome'', które nie miały wówczas tej wiedzy...

    [gadając z ludźmi na grupach bardzo często widzę, że
    nawet pisana gadka podobna do tamtej jest możliwa?...

    - jedni są bystrzy -- łapią każdy odstający detal
    - inni są tępi -- można im nawijać niespójnie cokolwiek
    - jeszcze inni są tępi, ale uważają się za bystrzaków
    - są też tacy, którzy wertują wypowiedzi sprzed lat
    - ale najgorsi są bystrzy i pamiętliwi, którzy zestawiają
    dzisiejsze wypowiedzi z wypowiedziami sprzed 20 lat?...
    - nie -- najgorsi są ci, którzy ROZUMNIE zestawiają
    dzisiejsze wypowiedzi z wypowiedziami sprzed 20 lat...
    - dociekliwi zgłębiają temat, prowokując ,,ponawianie badania''

    - ale bardzo rzadko rozumni najdociekliwsi i pamiętliwi
    zarzucają komuś kłam, choć ów kłam widzą aż zbyt wyraźnie...
    bywa, że uznają kogoś za kłamcę, po czym wycofują swe
    pochopne wnioski, lecz nadal są otwarci w swych ocenach...

    Tak czy siak -- ogólnie ludzie są bardzo mądrzy, ale z jakiegoś
    powodu reprezentanci ludzi mądrych niekoniecznie podejmują mądre
    decyzje... Nadto ludzie mądrzy do przesady popełniają często
    banalnie proste błędy tam, gdzie znacznie głupsi nie popełniają...
    Ludzie są dziwni -- tak można ich określić trzema słowami...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 23. Data: 2020-02-15 11:10:50
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > Acha. No to nie słyszałem o BIOSie który umie wykryć coś więcej niż brak
    > karty.

    Widać młodyś jeszcze.

  • 24. Data: 2020-02-15 12:37:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Feb 2020 11:10:50 +0100, Trybun napisał(a):

    > Widać młodyś jeszcze.

    No to walnij argumentem zamiast swoim szczerym przekonaniem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 25. Data: 2020-02-18 15:06:16
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > No to walnij argumentem zamiast swoim szczerym przekonaniem.

    Niby swoją wiedzę mam stawiać niżej niż papierowe dane znalezione w necie?

  • 26. Data: 2020-02-18 15:28:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Feb 2020 15:06:16 +0100, Trybun napisał(a):

    > Niby swoją wiedzę mam stawiać niżej niż papierowe dane znalezione w necie?

    Trybun, nie bądź dzieckiem. To nie piaskownica. Masz argumenty czy nie?
    --
    Jacek
    I hate haters.