  • 1. Data: 2009-04-30 19:00:20
    Temat: Brak oswietlenia w LC4 - jaka przyczyna?
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Kolega ma problem jego Kat odpala normalnie ale nie ma swiatel, kierunkow,
    kontrolek na tacho..
    Co to moglo sie stac? Problem wsatapil bez ostrzezenia, nagle..
    Jego Kat to zwykly GS RD 620- odpalany tylko na kopa.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 2. Data: 2009-04-30 19:55:45
    Temat: Re: Brak oswietlenia w LC4 - jaka przyczyna?
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Karambol pisze:
    > Kolega ma problem jego Kat odpala normalnie ale nie ma swiatel, kierunkow,
    > kontrolek na tacho..
    > Co to moglo sie stac? Problem wsatapil bez ostrzezenia, nagle..

    przyłożył w drzewo niefortunnie? (mi się udało i przednia lampa zgasła)

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 3. Data: 2009-04-30 20:28:54
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    >przyłożył w drzewo niefortunnie? (mi się udało i przednia lampa zgasła)

    heh:)
    To chyba jednak nie drzewo..

  • 4. Data: 2009-04-30 22:42:16
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-30 21:00:20 +0200, "Karambol" <m...@w...pl> said:

> [...]
    > Co to moglo sie stac? Problem wsatapil bez ostrzezenia, nagle..
    > Jego Kat to zwykly GS RD 620- odpalany tylko na kopa.

    Może jakaś kostka się rozpieła, może regler poszedł na spacer.
    Posprawdzać, pomierzyć. U mnie jak poszedł regulator, to co prawda
    światełka leciały jedno po drugim przy przegazówkach, ale wtedy dawał
    tylko jakieś 15-16 V. Jedynie klakson to przeżył.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-05-01 13:57:07
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > światełka leciały jedno po drugim przy przegazówkach, ale wtedy dawał
    > tylko jakieś 15-16 V. Jedynie klakson to przeżył.

    Tez mi sie wydaje, ze to regulator, nie moga chyba na raz wszystkie swiatla
    zgasnac z powodu jakiejs kostki?

  • 6. Data: 2009-05-01 14:05:24
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tez mi sie wydaje, ze to regulator, nie moga chyba na raz wszystkie
    > swiatla zgasnac z powodu jakiejs kostki?

    Oczywiście, że mogą.
    Pytanie brzmi: Czy światła zgasły, czy tak jak deFresz napisał sie
    przepaliły?
    O bezpieczniki nie będę się pytał, bo jak rozumiem zostały sprawdzone. Jak
    równiez o to czy do bezpieczników w ogóle dochodzi napięcie.

    pozdr.
    Mystik

  • 7. Data: 2009-05-01 14:29:56
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-01 16:05:24 +0200, "Mystik" <m...@p...pl> said:

    > Oczywiście, że mogą.

    Dokładnie. Np. kostki przy reglerze.

    > Pytanie brzmi: Czy światła zgasły, czy tak jak deFresz napisał sie przepaliły?

    U mnie przy walniętym reglerze najpierw poleciały na raz pozycje i
    krótkie, a reszta w momencie ich włączenia i zrobienia przegazówki. Ale
    jeśli się na to nie zwróci specjalnie uwagi, to można nie zauważyć.

    > O bezpieczniki nie będę się pytał, bo jak rozumiem zostały sprawdzone.

    W moim egzemplarzu jak dotąd znalazłem 2 bepzpieczniki - jeden przy
    złączce aku (opcjonalnego), drugi przy wiatraku na chłodnicy.

  • 8. Data: 2009-05-01 18:12:22
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > W moim egzemplarzu jak dotąd znalazłem 2 bepzpieczniki - jeden przy
    > złączce aku (opcjonalnego), drugi przy wiatraku na chłodnicy.

    W tym jest tylko jeden - przy wiatraku.
    Zarowki nie sa przepalone.
    Narazie jezdzi bez swiatel - dzisiaj wolny dzien wiec jutro zaczniemy myslec
    dopiero;)

  • 9. Data: 2009-05-01 18:24:58
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    > W tym jest tylko jeden - przy wiatraku.

    Hm. Normalnie nie wierzę :).
    Macie może schemat elektryczny tego modelu?

    pozdr.
    Mystik

  • 10. Data: 2009-05-01 20:38:50
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć
    >
    > Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hm. Normalnie nie wierzę :).
    > Macie może schemat elektryczny tego modelu?

    Przeciez jak by byly dwa to byl widzial.
    W moim sa dwa, w 640 sa 3 a w tym kolegi jeden.