  • 1. Data: 2011-07-12 13:18:46
    Temat: Brak paliwa - dolanie - problem z odpaleniem
    Od: "Bierka" <a...@w...pl>

    W ub. tygodniu siostra jezdzila autem.
    Nagle zadzwonila, ze nie moze ruszyc.
    Przyjechalem i zobaczylem ze nie ma paliwa.
    Po dolaniu auto normalnie odpalilo.
    Pojechalem na stacje uzupelnilem bak i odstawilem autko na podworko.

    Dzisiaj niestety nie moge odpalic auta.
    Co to moze byc? Czy zanieczyszczenia z dna baku mogly dojsc do silnika po
    tylu dniach?
    Co zrobic? Na warsztat?

  • 2. Data: 2011-07-12 13:27:42
    Temat: Re: Brak paliwa - dolanie - problem z odpaleniem
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-12, Bierka <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Dzisiaj niestety nie moge odpalic auta.
    > Co to moze byc? Czy zanieczyszczenia z dna baku mogly dojsc do silnika po

    Może pompa paliwa padła.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2011-07-12 13:34:57
    Od: "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl>

    > Nagle zadzwonila, ze nie moze ruszyc.

    dolała ropy zamiast bzyny albo odwrotnie

    jk

  • 4. Data: 2011-07-12 13:45:20
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-12 13:18, Bierka pisze:
> [...]
    >
    > Dzisiaj niestety nie moge odpalic auta.
    > Co to moze byc? Czy zanieczyszczenia z dna baku mogly dojsc do silnika

    Może być wszystko - zapowietrzony układ, zatarta pompa, zapchany filtr.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-07-12 13:59:35
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2011 13:18, Bierka pisze:
    > W ub. tygodniu siostra jezdzila autem.
    > Nagle zadzwonila, ze nie moze ruszyc.
    > Przyjechalem i zobaczylem ze nie ma paliwa.

    Jakiego?

  • 6. Data: 2011-07-12 14:03:55
    Od: "Bierka" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ivhcv6$os9$...@i...gazeta.pl...

    > Jakiego?

    ja dolalem pb95
    auto odpalilo bez problemu po dolewce, dojechalem do stacji benzynowej i
    zatankowalem do polowy baku.
    honda civic

  • 7. Data: 2011-07-12 14:08:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bierka,

    Tuesday, July 12, 2011, 2:03:55 PM, you wrote:

    Co to za pomysł dziki, żeby cytat i treść posta umieszczać poniżej
    podpisu i tear-line?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-07-12 14:40:32
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2011 14:03, Bierka pisze:

    No i co piszesz? Bo ja nic nie widzę...

  • 9. Data: 2011-07-12 21:12:53
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    W starym turbo dieslu taka akcja skonczyla sie zapchaniem filtra
    paliwa. Rozwiazaniem tymczasowym bylo podanie paliwa z kanisterka
    bezposrednio do pompy. Przydaja sie wtedy przezroczyste (widac czy
    leci) przewody paliwowe doprowadzajace i odprowadzajace paliwo.
    Ale czy w silniku benzynownym jest to wykonalne nie wiem - nie
    widzialem takiego silnika od jakichs 8 lat ;)

    pozdr
    Piotr

  • 10. Data: 2011-07-12 22:34:29
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bierka"

    > Co to moze byc? Czy zanieczyszczenia z dna baku mogly dojsc do silnika
    > po
    > tylu dniach?
    > Co zrobic? Na warsztat?

    Zapytam z ciekawości - gdy jest pełny bak paliwa, to pompa pobiera
    paliwo z którego miejsca baku?