  • 1. Data: 2014-07-21 14:49:52
    Temat: Brak szprych? Zaden problem
    Od: AZ <a...@g...com>

    Szczerze powiedziawszy to jestem pod wrazeniem ;-)

    <http://motormania.com.pl/newsy/kraj/szprychy-sie-ro
    zpadly-dojechal-do-domu-na-obreczy-i-piascie/>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2014-07-21 19:16:38
    Temat: Re: Brak szprych? Zaden problem
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-07-21 14:49, AZ pisze:
    > Szczerze powiedziawszy to jestem pod wrazeniem ;-)
    >
    > <http://motormania.com.pl/newsy/kraj/szprychy-sie-ro
    zpadly-dojechal-do-domu-na-obreczy-i-piascie/>

    Myślałem, że widziałem już wszystko.

    Pozdrawiam
    WW

  • 3. Data: 2014-07-22 11:41:56
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Dość wysoki miał koszt powrotu do domu.Mądry jak mój szwagier który też na
    siłę wracał puszką z urwanym filtrem oleju.
    Swoją szosą katownik niezły,szprychy łatwo niszczyć przy lataniu bokiem z
    koszem,ale solo??
    Tomek
    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem