  • 1. Data: 2019-08-10 14:44:14
    Temat: Brakło 2,5km prądu
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Byłem dzisiaj sprawdzić zasięg mojego elektrycznego wozidła. No i ...
    trochę mi brakło by wrócić do domu. Nie było po drodze żadnej ładowarki,
    ale i tak raczej nie miałaby odpowiedniej wtyczki. Naładowałbym na
    stacji albo gdzie bądź ze zwykłego gniazdka gdybym miał ze sobą
    zasilacz. A tak to te 2,5km dopchałem.

    Ku chwale elektryków :-)

  • 2. Data: 2019-08-11 14:01:26
    Temat: Re: Brakło 2,5km prądu
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/08/2019 14:44, kk wrote:
    > A tak to te 2,5km dopchałem.

    Gniazdka do powerbanku nie ma :D? Taki 20000mAh to już nie w kij dmuchał :D

  • 3. Data: 2019-08-11 14:37:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-11 o 14:01, heby pisze:

    > Gniazdka do powerbanku nie ma :D? Taki 20000mAh to już nie w kij dmuchał :D
    Albo miniaturowy agregat prądotwórczy.

    Robert

  • 4. Data: 2019-08-11 14:48:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/08/2019 14:37, Robert Wańkowski wrote:
    > Albo miniaturowy agregat prądotwórczy.

    Swoją drogą jakie są *najmniejsze*? Widziałem kiedyś agregat wielkosci
    obudowy komputerowej, ale może są mniejsze, w końcu silnik modelarski w
    połaczeniu z prądnicą nie może być duży :D.

  • 5. Data: 2019-08-11 19:49:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Aug 2019 14:44:14 +0200, kk napisał(a):
> [...]
    > ale i tak raczej nie miałaby odpowiedniej wtyczki. Naładowałbym na
    > stacji albo gdzie bądź ze zwykłego gniazdka gdybym miał ze sobą

    No ale kto zawiodl - komputer czy Ty ?

    Bo niektorzy pchalu swoje benzyniaki, diesle ... a i LPG sie zdarzalo,
    choc to akurat z czystej glupoty :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-08-11 21:38:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.08.2019 o 19:49, J.F. pisze:

    > No ale kto zawiodl - komputer czy Ty ?
    >
    > Bo niektorzy pchalu swoje benzyniaki, diesle ... a i LPG sie zdarzalo,
    > choc to akurat z czystej glupoty :-)

    Poważnie pchał? Przecież wystaczy asistance albo pomoc dobrosasiedzka,
    żeby półtora litra dowieżć w butelce od coli?

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2019-08-11 22:52:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Aug 2019 21:38:56 +0200, Shrek napisał(a):

    > Poważnie pchał? Przecież wystaczy asistance albo pomoc dobrosasiedzka,
    > żeby półtora litra dowieżć w butelce od coli?

    Jak stanie na srodku ulicy/drogi, to trzeba popchac, chocby na
    chodnik.
    Do domu nie, bo po co, raczej na stacje.
    Zreszta ciezkie te samochody, trudno sie pcha,

    A do butelki ... obsluga pozwoli ?
    Butelka nie kanister, to mozna bez pytania :-)

    Tak nawiasem mowiac, to ostatnio pare razy mi sie zdarzalo, ze na
    ostatnich litrach dojezdzalem. Glupota ... ale po drodze jakies same
    drogie stacje, google kiepsko pomaga ... a komputer zachecajaco mowi
    "starczy".

    J.

  • 8. Data: 2019-08-12 06:25:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.08.2019 o 22:52, J.F. pisze:

    > A do butelki ... obsluga pozwoli ?
    > Butelka nie kanister, to mozna bez pytania :-)

    No własnie - przecież jak już nalejesz, to na glebę nie każą wylać. Ale
    masz rację - musi być raczej od nestea niż od coli, bo rura nie wejdzie.
    Ja wożę ze sobą rurkę, mimo że na LPG jeźdzę, więc zawsze mogę komuś po
    prostu z baku odlać - przyzwyczajenie z motocykla.

> [...]
    > ostatnich litrach dojezdzalem. Glupota ... ale po drodze jakies same
    > drogie stacje, google kiepsko pomaga ... a komputer zachecajaco mowi

    Kiedyś autostradę kończyłem na oparach. Przy wyjeżdzie mowił 400 km - no
    ale jak się rumakowało to i więcej wachy wyszło;)

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-08-12 06:56:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2019 06:25:04 +0200, Shrek napisał(a):

    > Kiedyś autostradę kończyłem na oparach. Przy wyjeżdzie mowił 400 km - no
    > ale jak się rumakowało to i więcej wachy wyszło;)

    Ja rumakuje w miare stale, to liczy w miare dobrze ... tylko ze na
    koncu korek na bramkach, a przeciez klima musi dzialac :-(

    J.

  • 10. Data: 2019-08-12 12:43:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]
    >wejdzie. Ja wożę ze sobą rurkę, mimo że na LPG jeźdzę, więc zawsze
    >mogę komuś po prostu z baku odlać - przyzwyczajenie z motocykla.

    Nie zawsze tak latwo sie z baku sciaga :-)

    J.