  • 11. Data: 2019-08-13 06:11:27
    Temat: Re: Brakło 2,5km prądu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2019 o 06:56, J.F. pisze:

    > Ja rumakuje w miare stale, to liczy w miare dobrze ... tylko ze na
    > koncu korek na bramkach, a przeciez klima musi dzialac :-(

    Służbowy był - przechochodni:)

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-08-13 06:11:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2019 o 12:43, J.F. pisze:

    > Nie zawsze tak latwo sie z baku sciaga :-)

    U mnie łatwo.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-08-13 23:21:35
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Znajomy stał na A4 5 godzin, jakiś wypadek śmiertelny podobno był. Stał
    300m przed bramkami i nic nie mógł zrobić, bo "za wąsko" było żeby
    myślący inaczej objazd zorganizowali. Normalnie strach wjechać na
    autostradę :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2019-08-14 04:38:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2019 23:21:35 +0200, Irek.N. napisał(a):

> [...]
    > 300m przed bramkami i nic nie mógł zrobić, bo "za wąsko" było żeby
    > myślący inaczej objazd zorganizowali. Normalnie strach wjechać na

    Ano strach, bo nie zawrocisz. Choc Polak potrafi, ale myslacym inaczej
    sie nie podoba :-)

    Choc i na gorszych drogach moze byc miejscami problem z zawroceniem.

    Ale to tylko 5h, przyjdzie sniezyca, to mozesz utknac na 24 czy 48h na
    mrozie ... paliwo warto miec ...

    J.

  • 15. Data: 2019-08-14 21:42:48
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ale to tylko 5h, przyjdzie sniezyca, to mozesz utknac na 24 czy 48h na
    > mrozie ... paliwo warto miec ...

    Kurcze, ale zaraz przed bramkami? Tam szeroko przecież jest. Pal licho
    jak jedziesz sam, albo z dorosłą osobą (choć i tak może być
    nieprzyjemnie). Wyobraź sobie teraz, że masz dzieciaka, albo niemowle w
    samochodzie. Zupełnie nie rozumiem dlaczego tak zrobiono.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2019-08-14 21:54:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-08-2019 o 21:42, Irek.N. pisze:

> [...]
    > nieprzyjemnie). Wyobraź sobie teraz, że masz dzieciaka, albo niemowle w
    > samochodzie. Zupełnie nie rozumiem dlaczego tak zrobiono.

    Debilizm wszelkiego rodzaju zarządców dróg jest powszechnie znany.
    Dorównuje chyba tylko poselskiemu.

  • 17. Data: 2019-08-19 21:57:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-11 19:49, J.F. wrote:

    > No ale kto zawiodl - komputer czy Ty ?

    Skuter ma wskaźnik % ...j wie czego. Chciałem sprawdzić zasięg to
    pojechałem dalej niż się spodziewałem, więc zasadniczo słusznie brakło.
    Tylko 2,5km to jest całkiem spory kawałek.

    > Bo niektorzy pchalu swoje benzyniaki, diesle ... a i LPG sie zdarzalo,
    > choc to akurat z czystej glupoty :-)

    Jak to?

  • 18. Data: 2019-08-19 22:06:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-12 06:25, Shrek wrote:

> [...]
    >
    > Kiedyś autostradę kończyłem na oparach. Przy wyjeżdzie mowił 400 km - no
    > ale jak się rumakowało to i więcej wachy wyszło;)

    Kiedyś jadę w delegację. Widzę, że dali niezatankowany do pełna. Nie ma
    problemu, gdzieś zatankuję. Ale tak se jechałem jechałem i w końcu o tym
    zapomniałem. Jestem na autostradzie i mi się przypomniało. Jak mi się
    przypomniało to w tej samej sekundzie samochód zgłosił. Zgłosił przy ...
    27km zasięgu. Jadę dalej, w końcu jakaś stacja będzie. Ale jadę jadę i
    nic. Już zaczynamy zastanawiwć się nad naszym assistance a tu... jest
    stacja. A na komputerze ... 001km zasięgu. Toyota zdaje się.

  • 19. Data: 2019-08-19 22:08:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-14 04:38, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Choc i na gorszych drogach moze byc miejscami problem z zawroceniem.
    >
    > Ale to tylko 5h, przyjdzie sniezyca, to mozesz utknac na 24 czy 48h na

    ...a jedziesz elektrykiem :-)

  • 20. Data: 2019-08-19 22:13:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-11 14:01, heby wrote:

    > Gniazdka do powerbanku nie ma :D? Taki 20000mAh to już nie w kij dmuchał :D

    Nie, ale złożyć można i do bagażnika schować. :-)