  • 21. Data: 2019-08-19 22:34:03
    Temat: Re: Brakło 2,5km prądu
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-11 14:37, Robert Wańkowski wrote:

    > Albo miniaturowy agregat prądotwórczy.

    Napęd sprężynowy

  • 22. Data: 2019-08-19 23:11:12
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > ...Jadę dalej, w końcu jakaś stacja będzie. Ale jadę jadę i
    > nic. Już zaczynamy zastanawiwć się nad naszym assistance a tu... jest
    > stacja. A na komputerze ... 001km zasięgu. Toyota zdaje się.

    Luuuzik :)
    Autostrada w DE, od 10km kreski na wyświetlaczu, stacji po horyzont nie
    ma. Wleczemy się chyba 70km/h słuchając klaksonów i tak... dojeżdżamy do
    najbliższego dużego miasta, a tam jest stacja! Ale była uciecha w
    samochodzie :)

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. jako kierowca też byłem w podobnej sytuacji, dawno temu na A4, kiedy
    jeszcze nie było żadnej stacji, czyli... 25 lat temu?

  • 23. Data: 2019-08-20 05:56:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2019 21:57:37 +0200, kk napisał(a):

    > Skuter ma wskaźnik % ...j wie czego. Chciałem sprawdzić zasięg to
    > pojechałem dalej niż się spodziewałem, więc zasadniczo słusznie brakło.
    > Tylko 2,5km to jest całkiem spory kawałek.

    No ale do kogo pretensje ?
    Mogles pojechac hen przed siebe, a potem miec do pchania 30 km :-)

    Nastepnym razem naladuj do pelna, pojedz az do osiagniecia 50%, zawroc
    ... i tu kazdy kilometr pchania mozesz juz dedykowac producentowi :-)

    > Jak to?

    Przy LPG mozesz miec rezerwy na 500km, ale mozesz tez nie miec :-)

    J.

  • 24. Data: 2019-08-20 07:11:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2019 o 23:11, Irek.N. pisze:

> [...]
    > ma. Wleczemy się chyba 70km/h słuchając klaksonów i tak... dojeżdżamy do
    > najbliższego dużego miasta, a tam jest stacja! Ale była uciecha w

    Oddałem swój wóz do ujeżdzania żonie, bo do pracy lepiej metrem albo
    moto dla funu, a ona m kijowy dojazd KM. Raz zabrałem żeby wieczorem
    podjechać do roboty. Samochód na LPG, więc czasem kontrolka od paliwa
    świeci i tragedii z tego powodu nie ma. Przejachałem kilka km i samochód
    gaśnie. Myślę sobie co do k....

    Po fakcie dzownie do kumpla i mówię "nie uwierzysz co się stało" i
    opowiadam;. A on na to - "skoro dałeś żonie, to pewnie paliwo się
    skończyło".

    PS - odpaliłem awaryjnie na LPG, bo jakieś opary zawsze zostają tylko
    nie możesz wciskać mocno gazu. I tak dotoczyłem się do stacji - trzy
    razu mi gasł;)

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2019-08-20 19:21:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-20 05:56, J.F. wrote:

    > No ale do kogo pretensje ?
    > Mogles pojechac hen przed siebe, a potem miec do pchania 30 km :-)

    Jakie pretensje? :-)

    Opisałem na czym mogą polec użytkownicy elektryków. To był tylko skuter,
    który można dopchać, do autobusu wsadzić albo bagażnika. Z samochodem
    już tak nie zrobisz, nawet z Twizy.

    > Nastepnym razem naladuj do pelna, pojedz az do osiagniecia 50%, zawroc
    > ... i tu kazdy kilometr pchania mozesz juz dedykowac producentowi :-)

    Taki ten wskaźnik nie wiadomo do czego właściwie.

    > Przy LPG mozesz miec rezerwy na 500km, ale mozesz tez nie miec :-)

    W LPG też wskanik do niczego.

  • 26. Data: 2019-08-24 19:08:56
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Irek.N. Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 19.08.2019, 23:11:12

    > Autostrada w DE, od 10km kreski na wyświetlaczu, stacji po horyzont nie
    > ma. Wleczemy się chyba 70km/h słuchając klaksonów

    W takiej sytuacji to zamiast robić za ślimoka, chyba bym zaryzykował
    możliwość mandatu i czepił się tirolota.

    Zwłaszcza jakbym miał pasażerów, którzy mogliby wyłapywać mijane znaki;)