  • 1. Data: 2020-01-14 14:24:35
    Temat: Budki we wrocławiu
    Od: k...@g...com

    Gdzie we wrocku sa jewzcze budki? Dialog juz nie ma orange oczywiscie tez.

  • 2. Data: 2020-01-14 20:58:13
    Temat: Re: Budki we wrocławiu
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Gdzie we wrocku sa jewzcze budki? Dialog juz nie ma orange oczywiscie tez.

    Zakład Karny.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2020-01-16 00:01:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup
    >Zakład Karny.

    I jak placa ?
    Monety, karty, żetony ?

    Budki czy publicznego telefonu to juz wiele lat nie widzialem.
    Ale ... czy potrzebne ? Na wypadek awarii czy rozladowania komorki ?

    J.

  • 4. Data: 2020-01-16 00:14:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 16.01.2020 o 00:01, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Budki czy publicznego telefonu to juz wiele lat nie widzialem.
    > Ale ... czy potrzebne ? Na wypadek awarii czy rozladowania komorki ?

    Nie wiem, jak u was, ale na Okęciu wiszą telefony, z których można
    dzwonić (po Polsce) po prostu za darmo. Odkąd za 20-30 zł jest abonament
    bez limitu minut, koszt tego jest dla lotniska pomijalny...

    MJ

  • 5. Data: 2020-01-16 17:16:51
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    J.F. pisze:

    > I jak placa ?
    > Monety, karty, żetony ?

    W ten sposób:
    https://dialtech.pl/doladuj-karte/

    Więcej na temat:
    https://www.rpo.gov.pl/sites/default/files/Do_DGSW_w
    s_utrudnien_w_kontaktach_telefonicznych_skazanych_z_
    osobami_bliskimi.pdf

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-01-21 08:39:35
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    W dniu czwartek, 16 stycznia 2020 17:16:55 UTC+1 użytkownik DK napisał:
    > https://dialtech.pl/doladuj-karte/

    Punkty sprzedaży w woj. dolnośląskim, miasto Wrocław:
    "Sklep Ogólnospożywczy, ul. Nasturcjowa 1, 53-239 Wrocław"

    Dziwne? Wcale nie, bo ziomale wiedzą, że to tuż obok
    https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-nr-2-we
    -wroclawiu
    :)

    Ircys

  • 7. Data: 2020-02-19 20:19:07
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>

    W dniu 2020.01.16 o 00:14, Michal Jankowski pisze:
    > Nie wiem, jak u was, ale na Okęciu wiszą telefony, z których można
    > dzwonić (po Polsce) po prostu za darmo. Odkąd za 20-30 zł jest abonament
    > bez limitu minut, koszt tego jest dla lotniska pomijalny...

    widziałem tylko jeden na przylotach , a gdzie drugi i trzeci ?

  • 8. Data: 2020-02-19 21:32:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 19.02.2020 o 20:19, Krzysztof 'kw1618' Warszawa pisze:

    > widziałem tylko jeden na przylotach , a gdzie drugi i trzeci ?

    "Jeden taki telefon znajduje się w strefie ogólnodostępnej na poziomie
    przylotów, obok telefonów do biur ,,Lost and Found". Dwa zawisły na
    ścianach w hali odbioru bagażu. Kolejne dwa znajdują się w części
    zastrzeżonej za kontrolą bezpieczeństwa, zarówno w strefie Schengen jak
    i Non-Schengen."

    Po co ci ta informacja?

    MJ