  • 1. Data: 2004-09-07 14:53:39
    Temat: Budowanie strony WWW?
    Od: " tomas" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.Mam zamiar utworzyć swoją strone internetową w celach zarobkowych
    (pomoc w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych).Strona nie będzie rozbudowana,
    ale będzie musiała posiadać w sobie czat do którego zalogować będą się mogli
    tylko interesańci(ale to tylko szczegół tech.)Pytanie moje dotyczy, jak to
    wygląda z tworzeniem takiej strony jeśli zatrudnie kogoś - cena takiej
    usługi, obsługa tej strony (zmiany, odpowiedź na pyt. tech, modyfikacja
    itp.) - generalnie jaki koszt.Druga sprawa, ale może to byc pytanie do nie
    odpowiedniego forum jednak spróbuje - jak wygląda sprawa prawna w
    prowadzeniu działalności zarobkowej przez internet (przy pomocy takiej
    strony) - czy musi byc założona firma? itp.Z góry dziękuje za odpowiedź.pzdr.

  • 2. Data: 2004-09-07 15:02:47
    Temat: Re: Budowanie strony WWW?
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
> [...]
    > prowadzeniu działalności zarobkowej przez internet (przy pomocy takiej
    > strony) - czy musi byc założona firma? itp.Z góry dziękuje za

    1. NTG!
    2. Jesli nie wiesz ile brac za te prace to czy "dorosles" do takiego
    interesu?

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 3. Data: 2004-09-07 15:04:55
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    tomas wrote:
> [...]
    > prowadzeniu działalności zarobkowej przez internet (przy pomocy
    > takiej strony) - czy musi byc założona firma? itp.Z góry dziękuje za

    Ta pierwsza sprawa też NTG - pl.comp.www będzie bardziej odpowiednia
    --
    Pozdrawiam, Szymon

  • 4. Data: 2004-09-07 15:08:47
    Od: Stuk <s...@s...com>

    On Tue, 7 Sep 2004 17:02:47 +0200, "Jakub Zukowski"
    <j...@N...venomski.com> wrote:

    >Witam,
    >odpowiedź.pzdr.
    >

    >1. NTG!
    >2. Jesli nie wiesz ile brac za te prace to czy "dorosles" do takiego
    >interesu?

    marzyciel, co ? ;) i jeszcze skarbówke bokiem chciałby robić ;P
    podatków od interesów... w Internecie nie płaci sie tylko w Stanach :)
    no ale my żyjemy w Polsce :)
    pozdro..

  • 5. Data: 2004-09-07 15:31:56
    Od: " tomas" <c...@W...gazeta.pl>

    Jakub Zukowski <j...@N...venomski.com> napisał(a):

    > 2. Jesli nie wiesz ile brac za te prace to czy "dorosles" do takiego
    > interesu?

    Za swoją prace wiem ile brać ale nie wiem ile kosztować bedze budowa strony,
    a to różnica.pzdr

  • 6. Data: 2004-09-07 15:33:38
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Za swoją prace wiem ile brać ale nie wiem ile kosztować bedze budowa
    strony,
    > a to różnica.pzdr

    A budowanie strony to nie twoja praca? Jesli ktos to besdzie robil to zapytaj
    ile chce za to i dodaj te X PLN do twojej ceny.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 7. Data: 2004-09-07 16:38:29
    Od: " tomas" <c...@W...gazeta.pl>

> [...]

    zapytaj
    > ile chce za to i dodaj te X PLN do twojej ceny.

    Nie wiem czy to ja źle pisze czy ty źle czytasz.Ja chce mieć strone dot.
    inwestycji na rynkach finansowych, a pytam o koszt związany z utworzeniem
    takiej strony(ja chce komuś to zlecić)

  • 8. Data: 2004-09-07 17:02:14
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Nie wiem czy to ja źle pisze czy ty źle czytasz.Ja chce mieć strone dot.
    > inwestycji na rynkach finansowych, a pytam o koszt związany z utworzeniem
    > takiej strony(ja chce komuś to zlecić)
    Wiec wielkie sorry, czytalem, a myslalem o czyms zupelnie innym. Co do
    kosztow stworzenia strony to zalezy od ilosci elementow, od firmy i wielu
    innych czynnikow. Z teo co opisales to cena powinna byc > 1K PLN. Modyfikacje
    i uaktualnienia to juz inna sprawa... jak cos to moge Ci polecic tania
    agencje.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 9. Data: 2004-09-07 17:08:38
    Od: " tomas" <c...@W...gazeta.pl>

> [...]

    Modyfikacje
    > i uaktualnienia to juz inna sprawa... jak cos to moge Ci polecic tania

    Jaka to agencja?

  • 10. Data: 2004-09-07 19:15:47
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    tomas <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Witam.Mam zamiar [...]

    NTG. Spróbuj na grupach:
    alt.pl.nie.wiem.jak.poruszac.sie.w.internecie
    alt.pl.nie.wiem.jak.poruszac.sie.w.biznesie
    alt.pl.przedszkolaki

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces: