  • 11. Data: 2018-03-04 15:02:40
    Temat: Re: Budowlańcy - pomóżcie
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 13:03, Sir_Robak pisze:

    > Oj Panie szanowny słyszałem o takiej metodzie i tu trudno będzie zrobić
    > zabezpieczenie na taką okoliczność ponieważ wejdą "bokiem" czyli wypchną
    > kawałek ściany obok (chyba że jakimś cudem trafiłeś na piwnicę
    > żelbetową).

    Z trzech stron mam żelbet ( ściana fundamentowa ) , ale od sąsiada
    zwykłe cegły. Tu jest najsłabsze miejsce, ale wątpię by komuś się
    chciało i był przygotowany na takie działanie aby skroić kilka rowerów i
    trochę narzędzi.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2018-03-04 15:03:59
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Myślisz, że oni omijają zbrojenie? :-)
    >
    > https://www.hilti.pl/content/hilti/E3/PL/pl/engineer
    ing/design-center/anchor-systems/typical-application
    s/mechanical-electrical-supports/jcr:content/mainSec
    tion/mainColumn/image_text/image.img.1920.medium.jpg
    /1480688784130.jpg

    :) Być może nie, ale pewnie wiedzą jak ono przebiega, no i z racji tych
    paru rurek tego zbrojenia jest więcej.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 13. Data: 2018-03-05 10:23:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >:) Być może nie, ale pewnie wiedzą jak ono przebiega, no i z racji
    >tych paru rurek tego zbrojenia jest więcej.

    Czy mi sie wydaje, czy tam jest taka metalowa szyna przymocowana do
    stropu, a dopiero do niej rury ?

    A zbrojenia niekoniecznie wiecej, jesli powyzej moze snieg spasc, albo
    parking dla samochodow jest ..

    J.