  • 1. Data: 2018-09-26 16:04:13
    Temat: Budzik / przypominacz / cośala ?
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Hej, potrzebuję apki na androida, która by mi o konkretnych godzinach
    dawała przypomnienie, że mam coś zrobić. Najlepiej 2x podwójna wibracja
    (żebym nie zignorował, że to jakiś mail lub fejs).

    Myślałem o poustawianiu alarmów w systemowym budziku, ale to trzeba
    wyłączyć ręcznie żeby się uspokoił, a ja potrzebuję 2-3 bzyknięć
    wibracją a nie 5 min nawalania (jakby mnie przy tel. nie było albo coś).

    Myślałem o poustawianiu w kalendarzu, ale to bez sensu mieć 8
    identycznych zdarzeń każdego dnia. Zasyfiłbym go doszczętnie.

    Polecicie coś, co mi pomoże? Zastanawiam się nad jakąś apką budzika, w
    której można ustawić, że ma zawibrować określoną ilość razy i się
    wyłączyć. Używacie czegoś takiego? Może znacie lepsze rozwiązanie?

  • 2. Data: 2018-09-26 16:10:16
    Temat: Re: Budzik / przypominacz / cośala ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Hej, potrzebuję apki na androida, która by mi o konkretnych godzinach
    >dawała przypomnienie, że mam coś zrobić. Najlepiej 2x podwójna
    >wibracja (żebym nie zignorował, że to jakiś mail lub fejs).

    Codziennie o tych samych porach

> [...]
    >wyłączyć ręcznie żeby się uspokoił, a ja potrzebuję 2-3 bzyknięć
    >wibracją a nie 5 min nawalania (jakby mnie przy tel. nie było albo

    Budzik w androidach ma dosc szerokie mozliwosci ... to i moze i
    budzikami dasz rade.

    >Myślałem o poustawianiu w kalendarzu, ale to bez sensu mieć 8
    >identycznych zdarzeń każdego dnia. Zasyfiłbym go doszczętnie.

    Sa przypomnienia do zdarzenia, trzy, ale moze mozna wiecej.

    J.

  • 3. Data: 2018-09-26 19:17:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Sep 2018 16:04:13 +0200, w <5bab9228$0$483$65785112@news.neostrada.pl>,
    PlaMa <b...@w...pl> napisał(-a):

    > Myślałem o poustawianiu alarmów w systemowym budziku, ale to trzeba
    > wyłączyć ręcznie żeby się uspokoił, a ja potrzebuję 2-3 bzyknięć
    > wibracją a nie 5 min nawalania (jakby mnie przy tel. nie było albo coś).

    Są budziki (być może nawet masz taki), w którym ustawiasz czas trwania
    budzenia.

  • 4. Data: 2018-09-27 00:59:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-26 o 16:04, PlaMa pisze:
> [...]
    > wyłączyć ręcznie żeby się uspokoił, a ja potrzebuję 2-3 bzyknięć
    > wibracją a nie 5 min nawalania (jakby mnie przy tel. nie było albo coś).

    W alarmie-budziku wszystko sobie ustawisz jak chcesz. 3 razy bzyknie
    albo zagra i się wyłączy.
    Ja sobie ustawiam po 3 minuty z drzemką 10 razy.
    W każdej chwili możesz sam wyłączyć.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-09-27 10:41:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    > wyłączyć ręcznie żeby się uspokoił, a ja potrzebuję 2-3 bzyknięć
    > wibracją a nie 5 min nawalania (jakby mnie przy tel. nie było albo coś).

    Używam właśnie w taki sposób apki RemindMe.
    Nie udaje się jej znaleźć wyszukiwarką w sklepie play - pewnie z powodu
    braku aktualizacji?
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.as
    partame.RemindMe

    https://www.apk20.com/apk/186242/
    https://www.apkmonk.com/app/com.aspartame.RemindMe/

    Ma możliwość ustawiania przypominajek na konkretny dzień i godzinę,
    powiadomienie może być dowolne - ma jedną "brzdęknięcie" :), można
    ustawić interwał powtórzeń - ja mam co 5 minut. Po wybraniu notyfikacji
    wyświetla się przypominajka i można ja potwierdzić lub ustawić nowy
    termin - np. następnego dnia.
    jedyny minus dla niektórych to brak lokalizacji.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2018-09-27 21:35:54
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 26/09/2018 03:04 PM, PlaMa wrote:
> [...]
    > której można ustawić, że ma zawibrować określoną ilość razy i się wyłączyć.
    > Używacie czegoś takiego? Może znacie lepsze rozwiązanie?

    Moze 'google keep'.