  • 1. Data: 2013-11-08 08:44:23
    Temat: Bufor / driver z wyjściem 24V
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Dawno tego nie robiłem więc zapytam:
    Sygnałem o poziomach TTL trzeba załączyć sygnał 20..30V, obciążenie ok. 100mA.
    H -> 18..30V (de facto załączyć napięcie ok. +28V dostępne w układzie)
    L -> 0..2V (lub n.c.)
    Masy TTL i Uwyj wspólna.
    Przekaźniki odpadają. Mogę dać choćby parkę npn pnp. Ale takich wyjść będzie
    trochę. Sterowanie nimi musi być niezależne.

    Zamiast npn-ów jakiś scalak z buforami OC (OD) które wytrzymają 30V?
    może być z negacją - logikę można odwrócić.
    Może jakiś scalak ze switchami analogowymi które przepuszczą 30V?

    Zaslanie tego z 3,3V. Ostatecznie z 5V.

    Arek

  • 2. Data: 2013-11-08 09:38:57
    Temat: Re: Bufor / driver z wyjściem 24V
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości

    > Zamiast npn-ów jakiś scalak z buforami OC (OD) które wytrzymają 30V?
    > może być z negacją - logikę można odwrócić.
    > Może jakiś scalak ze switchami analogowymi które przepuszczą 30V?
    >
    > Zaslanie tego z 3,3V. Ostatecznie z 5V.

    Szukaj pod high side driver

    --
    Desoft

  • 3. Data: 2013-11-08 10:31:10
    Temat: Re: Bufor / driver z wyj?ciem 24V
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-11-08 08:44, Arek pisze:
> [...]
    > może być z negacją - logikę można odwrócić.
    > Może jakiś scalak ze switchami analogowymi które przepuszczą 30V?

    ULN2003/ULN2803 to otwarte kolektory. TD62783 i UDN2987 to "druga
    strona", ale nie otwarty kolektor, wyjście mają z emiterów.

    Pozdrawiam

    DD

  • 4. Data: 2013-11-08 18:03:01
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > może być z negacją - logikę można odwrócić.
    > Może jakiś scalak ze switchami analogowymi które przepuszczą 30V?

    Kiedyś dawno do załączania VPP na ileś tam nóg zamiast pierwszych npn użyłem
    SN7407.
    P.G.

  • 5. Data: 2013-11-10 19:04:04
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 08.11.2013 08:44, Arek wrote:
> [...]
    > może być z negacją - logikę można odwrócić.
    > Może jakiś scalak ze switchami analogowymi które przepuszczą 30V?

    Pary mosfetów n i p. Albo tzw. przekaźnik elektroniczny.

    Jakub Rakus