  • 1. Data: 2017-12-11 22:50:53
    Temat: Bulba ledowa i zmiana czasu świecenia
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Jest sobie bulba ledowa: Maclean MCE177 Led Bulb.

    Ma czujnik ruchu mikrofalowy, który ma tę zaletę/wadę, że "widzi" przez
    przeszkody, nawet ściany. Ma też czujnik zmierzchowy.

    Ale bulba ta nie ma regulacji czasu świecenia, czas ten jest ustawiony
    na ok. 15 sekund, więc w kuchni muszę tańczyć kankana ;)

    Rozbierał już ktoś to ustrojstwo, aby się przyjrzeć?
    Nie chodzi mi o wyprowadzenie PR-ki, wystarczy zwiększyć stałym
    rezystorem. O ile w danym urządzeniu jest co zmienić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-12-12 00:39:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zobaczy przez sciane o grubosci z 20 cm z cegly?

  • 3. Data: 2017-12-12 08:35:12
    Temat: Re: Bulba ledowa i zmiana czasu świecenia
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Dec 2017 15:39:41 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Zobaczy przez sciane o grubosci z 20 cm z cegly?

    Jak ściana sucha to spore szanse.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-12-12 09:18:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Dec 2017 22:50:53 +0100, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Ma czujnik ruchu mikrofalowy, który ma tę zaletę/wadę, że "widzi"
    > przez
    > przeszkody, nawet ściany.

    Jaka jest tego zaleta, że widzi przez ściany?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-12-12 09:23:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-12 o 09:18, Marek pisze:

    > Jaka jest tego zaleta, że widzi przez ściany?

    W bloku znasz aktywność sąsiadów. :-)

    Robert

  • 6. Data: 2017-12-12 10:41:16
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    zaleta jest taka, ze przez grubą ścianę nie widzi, ale przez drzwi tak.
    Więc jeśli podchodzisz do drzwi, szukasz klucza, dziurki - światło
    wewnątrz już się zaswieca. tak samo jak w kibelku, czy w łazience,
    najpierw załączasz światło potem otwierasz drzwi (jak masz dwie zdrowe
    ręce to możesz to zrobić równocześnie).
    Co do meritum sprawy. tak, da się to zrobić. poszukaj na necie opisów
    samych czuników bez bulby. czas działania i czułość są ustalane
    wielkością rezystorów (rezystancji).
    ToMasz

  • 7. Data: 2017-12-12 10:55:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 12.12.2017 o 09:23, Robert Wańkowski pisze:

> [...]
    >łazience, najpierw załączasz światło potem otwierasz drzwi (jak masz
    >dwie zdrowe ręce to możesz to zrobić równocześnie).

    Kuchni/kibelka/lazienki raczej nie mam na klucz, przynajmniej nie na
    taki, ktorym musialbym trafiac do dziurki.

    Cos takiego powinno byc raczej w korytarzu przed drzwiami.

    J.

  • 8. Data: 2017-12-12 11:24:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Jak ściana sucha to spore szanse.

    Stary budynek, raczej cegła oraz cienkie ocieplenie styro. Widzi. Nawet
    przez dwie ściany - druga cieńsza: przedpokój.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2017-12-12 11:29:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-12 o 11:24, Adam pisze:

    > Stary budynek, raczej cegła oraz cienkie ocieplenie styro. Widzi. Nawet
    > przez dwie ściany - druga cieńsza: przedpokój.

    Z tego co piszesz to powinno reagować na ruch w rurach kanalizacyjnych.

    Robert

  • 10. Data: 2017-12-12 11:35:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-11 o 22:50, Adam pisze:
    > Rozbierał już ktoś to ustrojstwo, aby się przyjrzeć?
    Tu widać, że na nierozbieralne nie wygląda.
    http://energy.maclean.pl/media/djcatalog2/images/487
    60-4_f.jpg

    Robert