  • 1. Data: 2016-08-26 06:46:29
    Temat: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    Witam.

    Z piątku na sobotę mam do pokonania w/w trasę. Wyjazd planuję w
    okolicach 22:00/24:00... tak, żeby skoro świt zameldować się na miejscu.

    Do Piotrkowa wiadomo... autostradą a potem:

    1) Kielce - Krosno
    2) Szczucin - Jasło
    3) Częstochowa - A4

    Najbardziej się "boję" żeby nie walnąć kimy na nudnej autostradzie.
    Prędkości z jakimi fruwam to 100-120, także czy będę 15min. szybciej czy
    1h później to mi to lotto. Czy Szczucin ta DK74 Szczucin - Jasło może być?

  • 2. Data: 2016-08-26 08:43:56
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2016-08-26 o 06:46, LinFanQri pisze:
> [...]
    > 1h później to mi to lotto. Czy Szczucin ta DK74 Szczucin - Jasło może być?

    Dwa tygodnie temu robiłem trasę Jarosław-Bydgoszcz i jechałem
    A4-S1-DK1-A1. Na S1 coś grzebią (ale nie ma tragedii, na A4 (za
    Rzeszowem, w stronę granicy) ograniczenie do 100 (chyba)). Opłaty 2x10
    zł. Ogólnie droga nie jest zła, tylko między Częstochową a S1 co kawałek
    światła. Przy spokojnej jeździe w 7 godzin można ten kawałek zrobić (z
    przerwami na kawę).

    --
    sandman

  • 3. Data: 2016-08-26 16:26:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.08.2016 o 06:46, LinFanQri pisze:
    > Witam.
    >
    > Z piątku na sobotę mam do pokonania w/w trasę. Wyjazd planuję w
    > okolicach 22:00/24:00... tak, żeby skoro świt zameldować się na miejscu.

    W sensie że kilka godzin w Bieszczady?
    Obstawiam, że musiałbyś wyjechać o wiele wcześniej niż Ci się wydaje....

  • 4. Data: 2016-08-26 23:47:26
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 26.08.2016 o 08:43, sandman pisze:

> [...]
    > zł. Ogólnie droga nie jest zła, tylko między Częstochową a S1 co kawałek
    > światła. Przy spokojnej jeździe w 7 godzin można ten kawałek zrobić (z

    Bydgoszcz - Wetlina w 7 godzin? Jeśli Ci uwierzył to przeklnie Cię :)

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2016-08-27 10:02:04
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Cavallino pisze:

    > W sensie że kilka godzin w Bieszczady?
    > Obstawiam, że musiałbyś wyjechać o wiele wcześniej niż Ci się wydaje....

    z piatku na sobotę w nocy, spokojnie 7-8 godzin
    brak tirów, brak korków w miastach

  • 6. Data: 2016-08-27 11:10:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27.08.2016 o 10:02, cyklista pisze:

    > z piatku na sobotę w nocy, spokojnie 7-8 godzin
    > brak tirów, brak korków w miastach

    Ale do przejechania od prawie 700 do prawie 800 km.
    A gdzie czas na postoje, tankowanie itd?

    Średnia 100 na polskich drogach jest mało realna, nawet nocą.
    No chyba że wózek jakiś sportowy, goniony na autostradzie grubo powyżej
    dozwolonych limitów.

  • 7. Data: 2016-08-27 11:19:04
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Średnia 100 na polskich drogach jest mało realna, nawet nocą.
    > No chyba że wózek jakiś sportowy, goniony na autostradzie grubo powyżej

    Może rzeczywiście te 7 godzin mało realne, ale 8-9 jest jak najbardziej
    poprawne. Więc jak chce być świtkiem (czyli na wetline gdzie się
    cokolwiek otwiera godzina np. 9) to wyjazd 22-24 jest sensowny.

  • 8. Data: 2016-08-27 11:23:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27.08.2016 o 11:19, cyklista pisze:

    > Może rzeczywiście te 7 godzin mało realne, ale 8-9 jest jak najbardziej
    > poprawne. Więc jak chce być świtkiem (czyli na wetline gdzie się
    > cokolwiek otwiera godzina np. 9) to wyjazd 22-24 jest sensowny.

    Wiesz, świt w Poznaniu jest po 5, a na wschodzie pewnie jeszcze wcześniej.
    Dlatego napisałem, że wyjazd o 24 czy nawet o 22 z Bydgoszczy nie
    wchodzi w rachubę.

  • 9. Data: 2016-08-27 20:39:42
    Od: Yakhub <a...@t...te>

    Dnia Fri, 26 Aug 2016 06:46:29 +0200, LinFanQri napisał(a):

> [...]
    > 1h później to mi to lotto. Czy Szczucin ta DK74 Szczucin - Jasło może być?

    Ty się nie bój autostrady, ale końcówki.

    Ostatnie 100km (od Dukli) to droga o standardzie bocznej drogi w małej
    wiosce - wąska, kręta, nieoświetlona, słabo oznakowana. Do tego przez góry
    (wiem, to "tylko" Bieszczady, ale...).

    https://goo.gl/maps/AMdhgSZsmE12

    Intensywnie odradzam jazdę tamtędy w nocy, zwłaszcza jeżeli nie znasz
    drogi.

    --
    Yakhub

  • 10. Data: 2016-08-28 08:46:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.08.2016 20:39, Yakhub wrote:

    > https://goo.gl/maps/AMdhgSZsmE12
    >

    > Intensywnie odradzam jazdę tamtędy w nocy, zwłaszcza jeżeli nie znasz
    > drogi.

    Mi tam się ta droga podobała. Ale rzeczywiście w nocy to słabo. W dzień
    nie ma problemu - jak jedziesz 100-110 to koła nie wpadywują w dziury;)

    Shrek