  • 1. Data: 2012-01-21 20:55:54
    Temat: Było setki razy
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Jakie opony letnie wybrać?

    Jak przeglądam średnią ocen marek opon na różnych
    portalach oponiarskich, to nie za bardzo wiem o co lata.

    Na http://opony.mojeauto.pl oceny są dziwne.

    Pirelli ma 3.88 http://opony.mojeauto.pl/opony-pirelli/
    Goodyear ma 3,29 http://opony.mojeauto.pl/opony-goodyear/
    Nankang ma 4.00 http://opony.mojeauto.pl/opony-nankang/
    Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/

    To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
    Z czego to wynika?

  • 2. Data: 2012-01-21 21:05:29
    Temat: Re: Było setki razy
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli?? Z czego to
    > wynika?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dysonans_poznawczy

    PS. Ja bym kupił CSC z aktualnym numerkiem (5?). :>

  • 3. Data: 2012-01-21 21:25:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-21 20:55, *megrims* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Jakie opony letnie wybrać?

    Te których nie podlinkowałeś :)
    http://opony.mojeauto.pl/opony-dunlop/
    Jestem od zawsze zadowolony z ich wyrobów :) teraz Wintersport 4D i
    kilka poprzednich zimówek - letnie SP Sport 01 - rewelka jak dla mnie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2012-01-21 21:25:51
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    megrims w <news:jff58b$ooq$1@usenet.news.interia.pl>:

    > Jakie opony letnie wybrać?

    > Jak przeglądam średnią ocen marek opon na różnych
    ^^^^^^^^^
    > portalach oponiarskich, to nie za bardzo wiem o co lata.

    > Na http://opony.mojeauto.pl oceny są dziwne.

    > Pirelli ma 3.88 http://opony.mojeauto.pl/opony-pirelli/

    8 opinii

    > Goodyear ma 3,29 http://opony.mojeauto.pl/opony-goodyear/

    17 ocen

    > Nankang ma 4.00 http://opony.mojeauto.pl/opony-nankang/

    1 opinia

    > Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/

    9 opinii

    > To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
    > Z czego to wynika?

    Z matematyki.

    --
    Tomasz Nycz

  • 5. Data: 2012-01-21 21:28:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-01-2012 20:55, megrims pisze:
    > To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
    > Z czego to wynika?

    Niczym, ceną.
    Ja bym brał Nankanga i cieszył się jazdą. Dużo lepsze od jakiegoś TOYO R888

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2012-01-21 21:30:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Niczym, ceną.
    > Ja bym brał Nankanga i cieszył się jazdą. Dużo lepsze od jakiegoś TOYO
    > R888

    Dokładnie, już sama nazwa -- NANKANG -- budzi szacunek. Podobno sam
    Ayrton Senna jeździłby na Nankangach, ale niestety nie zdążył.

  • 7. Data: 2012-01-21 21:31:04
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    DoQ w <news:jff77b$3ek$1@mx1.internetia.pl>:

    > Niczym, ceną.
    > Ja bym brał Nankanga i cieszył się jazdą. Dużo lepsze od jakiegoś TOYO R888

    http://testy.mojeauto.pl/opony/nankang/toursport_ns_
    225_55_17,195.html

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2012-01-21 21:32:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-01-2012 21:30, to pisze:
    > Dokładnie, już sama nazwa -- NANKANG -- budzi szacunek. Podobno sam
    > Ayrton Senna jeździłby na Nankangach, ale niestety nie zdążył.

    Okąd kupiłem na Allegro Nangang Hit Oszalałem nie chcę innych opon. Inni
    niech przepłacają za markę, ja nie mam zamiaru.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2012-01-21 21:33:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-01-2012 21:31, 'Tom N' pisze:
    > http://testy.mojeauto.pl/opony/nankang/toursport_ns_
    225_55_17,195.html

    O i to jest właśnie potwierdzenie na to co pisałem wyżej.

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2012-01-21 21:35:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Okąd kupiłem na Allegro Nangang Hit Oszalałem nie chcę innych opon. Inni
    > niech przepłacają za markę, ja nie mam zamiaru.

    Frajerzy... Ja też jeżdżę na Nankangach od Super Sprzedawcy! Skoro nie
    widać różnicy, to po co przepłacać!!!