  • 11. Data: 2017-06-03 20:04:05
    Temat: Re: [sportage] zablokowany lewarek biegów
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 2 Jun 2017 10:21:09 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Co za diabeł?

    Pompa pod pedałem, wysprzęglik, sam przewód. Sprawdzałeś ile jest
    płynu w układzie? Pewnie gdzieś ucieka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2017-06-03 20:05:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Jun 2017 20:04:05 +0200, j...@i...pl napisał(a):

    > Pompa pod pedałem, wysprzęglik, sam przewód. Sprawdzałeś ile jest
    > płynu w układzie? Pewnie gdzieś ucieka.

    W zbiorniczku jest full. Po rozruszaniu działa bez zastrzeżeń, więc już nic
    nie kapuję.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2017-06-03 20:07:07
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 3 Jun 2017 20:05:48 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >W zbiorniczku jest full. Po rozruszaniu działa bez zastrzeżeń, więc już nic
    >nie kapuję.

    Możesz mieć wyrobione uszczelnienia w pompie. I czasem po prostu
    przepuszcza i nie buduje ciśnienia w instalacji. Ja tak miałem w
    Renówce, ale u mnie jeszcze pedał sprzęgła potrafił wtedy zostać w
    podłodze.

  • 14. Data: 2017-06-03 22:07:47
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Jun 2017 20:07:07 +0200, j...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > przepuszcza i nie buduje ciśnienia w instalacji. Ja tak miałem w
    > Renówce, ale u mnie jeszcze pedał sprzęgła potrafił wtedy zostać w

    I nie miałeś wycieków?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 15. Data: 2017-06-03 22:31:52
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 3 Jun 2017 22:07:47 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >I nie miałeś wycieków?

    Właśnie nie.

  • 16. Data: 2017-06-10 22:33:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jun 2017 10:21:09 +0200, Maciek napisał(a):

    (...)

    Po odpowietrzeniu układu na razie od 2 dni spokój.
    Ciekawe, czy tak już zostanie :/

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2017-06-25 11:57:17
    Temat: Było: zablokowany lewarek biegów
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jun 2017 22:33:57 +0200, Maciek napisał(a):

    > Po odpowietrzeniu układu na razie od 2 dni spokój.
    > Ciekawe, czy tak już zostanie :/

    No, więc już wiem, że starczyło na 2 tygodnie. Niniejszym zaczynam szukać
    przyzwoitego mechanika w płn części Krakowa albo pod Krakowem, bo jeżeli
    obecny jutro będzie mi się migał od naprawienia samochodu porządnie, to się
    z nim pożegnam. Wszelkie propozycje mile widziane.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl