  • 1. Data: 2014-08-29 21:21:28
    Temat: C4, dziwny objaw centralnego zamka
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Witam,

    Pacjent C4, 2005, 1,6 HDI 110 KM, ale to chyba nie ma żadnego znaczenia
    w tym przypadku. Objawy:

    1. Otwieramy samochód z pilota, otwiera się zamek i bagażnik (odskakuje).
    2. Po jeździe otwieramy drzwi kierowcy i też otwiera się bagażnik
    (odskakuje)
    3. Wciskamy blokadę elektroniczną zamków dla dzieci (blokada otwierania
    okien i drzwi z tyłu) i też otwiera się bagażnik (odskakuje).

    Pytanie szukać uszkodzenia przewodu, czy coś w elektronice (sterowniku)?

    --
    anacron

  • 2. Data: 2014-08-30 07:45:46
    Temat: Re: C4, dziwny objaw centralnego zamka
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2014-08-29 21:21, anacron pisze:
> [...]
    > okien i drzwi z tyłu) i też otwiera się bagażnik (odskakuje).
    >
    > Pytanie szukać uszkodzenia przewodu, czy coś w elektronice (sterowniku)?

    A ktory punkt nie dziala prawidlowo?
    pzdr
    A.

  • 3. Data: 2014-08-30 11:29:25
    Od: K <...@...c>

    On 30/08/2014 06:45, adam wrote:

    > A ktory punkt nie dziala prawidlowo?
    > pzdr
    > A.

    ten w ktorym zanim wsiadzie do samochodu, najpierw musi isc zamknac
    recznie bagaznik.

  • 4. Data: 2014-08-30 11:53:42
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    > okien i drzwi z tyłu) i też otwiera się bagażnik (odskakuje).
    >
    > Pytanie szukać uszkodzenia przewodu, czy coś w elektronice (sterowniku)?

    ja bym w pierwszej kolejności odłączył przyciski (jeśli jest ich więcej)
    od otwierania bagażnika z kabiny. Być może któryś cały czas podaje
    sygnał otwarcia bagażnika, przy czym sterownik reaguje na to dopiero po
    otrzymaniu jakiegokolwiek innego sygnału. W drugiej kolejności
    sprawdzałbym przy sterowniku czy sygnał z przycisków otwierania
    bagażnika jest poprawny (zwarcie/ jakiś problem z przewodami)

    p.s. C4 nie znam, z resztą ogólnie na autach się nie znam ;) ale to
    chyba najprostsze przyczyny które przychodzą mi do głowy

    Łukasz

  • 5. Data: 2014-08-31 17:27:56
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Fri, 29 Aug 2014 21:21:28 +0200, anacron napisał(a):

> [...]
    > okien i drzwi z tyłu) i też otwiera się bagażnik (odskakuje).
    >
    > Pytanie szukać uszkodzenia przewodu, czy coś w elektronice (sterowniku)?

    Sprawdzić po nr VIN w ASO czy nie ma to akurat akcji serwisowej.
    To o czym piszesz to typowa usterka w C4. Wiązka kablowa się przeciera w
    tym gumowym łączniku przy otwieraniu klapy (u góry) - to najczęstsza
    przyczyna.
    W moim modelu z 2009 zaczyna się dopiero te samoistne otwieranie zamka.
    Póki co nie naprawiam, bo jest to sporadyczne.

    --
    Franc