  • 1. Data: 2014-11-26 20:45:02
    Temat: C5 a Xsara - niezawodnosc i koszty utrzymania
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Nie tak dawno na pytanie "co kupic nieklopotliwego do 10 tys." pare osob
    napisalo mi, ze Xsare diesel bez fapa i dwumasy. Ze nie rdzewieje i jest
    wzglednie niezawodna.

    A czy ktos wie, jak na tle Xsary wypada C5 z rocznikow 2004-2005? Wiadomo,
    ze budzet troche trzeba by naciagnac, ale tylko troche. No i moze byc
    Pb+LPG, ja ten zestaw uzytkuje od lat i sobie chwale. Hydropneumatyka tez
    juz mialem i mnie nie przeraza.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-11-27 14:16:45
    Temat: Re: C5 a Xsara - niezawodnosc i koszty utrzymania
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-11-26 20:45, Maciek pisze:

> [...]
    > ze budzet troche trzeba by naciagnac, ale tylko troche. No i moze byc
    > Pb+LPG, ja ten zestaw uzytkuje od lat i sobie chwale. Hydropneumatyka tez

    Wszystko jak trafisz.
    Ja mam P307SW 2,0HDI 90KM i nie powiem złego słowa. Totalna
    eksploatacja. Żona ma Xsarę II 1,4HDI i też totalna eksploatacja, a do
    tego pali do 5l/100km...
    Znajomy ma C5 2,0HDI 110KM (dwumasa jest, fabrycznie bez FAP) i też zero
    problemów.
    Kumpel z pracy ma P307 kombi 2,0HDI 90KM i non stop coś mu się pierdzieli.

    Także przed zakupem dobrze sprawdzić elektronikę (nieszczęsne BSI, czy
    nie jest zalane). Generalnie dobra diagnostyka PP/Lexią i wszystko
    będzie wiadomo. Blachy nie do zabicia (jak nie bity to nie zardzewieje)

  • 3. Data: 2014-11-27 14:46:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Nov 2014 20:45:02 +0100, Maciek napisał(a):

    (...)

    Nie wierze, zeby nikt nie jezdzil tu C5....

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2014-11-27 16:08:57
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-27 o 14:46, Maciek pisze:
    > Dnia Wed, 26 Nov 2014 20:45:02 +0100, Maciek napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Nie wierze, zeby nikt nie jezdzil tu C5....

    I masz rację - parę razy miałem okazję się przejechać. Ale o awaryjności
    trudno cokolwiek powiedzieć. Samo serwisowanie na pewno bardziej
    uciążliwe niż z "normalnym" autem. Właściciel mówił że jest mało
    awaryjny, jednak nie można sobie pozwolić na zaniedbywanie okresowych
    przeglądów.

  • 5. Data: 2014-11-27 16:13:02
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał

    > Nie wierze, zeby nikt nie jezdzil tu C5....

    Bądź pierwszym!
    :)

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2014-11-27 16:26:14
    Od: Sebastian Klimczak <s...@g...com>

    Dnia 27.11.2014 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Dnia Wed, 26 Nov 2014 20:45:02 +0100, Maciek napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Nie wierze, zeby nikt nie jezdzil tu C5....

    Ja jeżdżę:) Ale dopiero jakieś 20 kkm zrobione. 2.0 hdi z 2004 przd liftem.
    Jak na razie prawie bezawaryjnie (kłopoty z zaworem turbiny,
    ale z tą wadą go kupiłem).

    --
    Sebolek

  • 7. Data: 2014-11-27 19:08:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 16:08:57 +0100, Trybun napisał(a):

    > Samo serwisowanie na pewno bardziej
    > uciążliwe niż z "normalnym" autem.

    Ale co jest nienormalnego w C5 - chodzi o hydro?
    To sa mity, mialem XM-a i wiem co mowie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2014-11-27 19:09:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 15:26:14 +0000 (UTC), Sebastian Klimczak napisał(a):

    > Ja jeżdżę:) Ale dopiero jakieś 20 kkm zrobione. 2.0 hdi z 2004 przd liftem.

    Napisz prosze, jak sie prowadzi z tym silnikiem. Dynamika, halas przy
    wiekszych predkosciach, spalanie itp.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2014-11-27 21:52:21
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-27 o 19:08, Maciek pisze:

    > Ale co jest nienormalnego w C5 - chodzi o hydro?
    > To sa mity, mialem XM-a i wiem co mowie.

    Tak, z tym podobno trzeba się fatygować do ASO Citroena.

  • 10. Data: 2014-11-27 22:05:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 21:52:21 +0100, Trybun napisał(a):

    > Tak, z tym podobno trzeba się fatygować do ASO Citroena.

    Nie wierze. Wymiana plynu, filtrow, dobijanie cisnienia - to wszystko od 20
    lat robia zwykle serwisy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl