  • 1. Data: 2012-03-31 19:22:10
    Temat: CBRADIO kanał 19 non stop
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    CZy np President Johnny ma moażliwosć ustawienia kanału na stałe aby po
    włączeniu prądu startowało od razu z 19 kanału? W starym radiu mam
    mechaniczny przełącznik na 9 i 19 kanał.

    Chce podłaczyć radio pod stacyjkę tak abym nie musiał go włącać ani zmieniać
    kanałów.

    Myslicie ze warto brać presitent Johnny?

  • 2. Data: 2012-03-31 19:29:08
    Temat: Re: CBRADIO kanał 19 non stop
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Arbiter napisał(a):
    > CZy np President Johnny ma moażliwosć ustawienia kanału na stałe aby po
    > włączeniu prądu startowało od razu z 19 kanału? W starym radiu mam
    > mechaniczny przełącznik na 9 i 19 kanał.
    Nie wiem jak nowe, ale stare Johnny tak ma. Włącza się na tym kanale na którym go
    zostawiłeś.
    > Myslicie ze warto brać presitent Johnny?
    Tak warto, ale te stare Made in Philipines. Reszta to badziew.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-03-31 19:39:26
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Nie wiem jak nowe, ale stare Johnny tak ma. Włącza się na tym kanale na
    > którym go zostawiłeś.

    Ja mam Johnny III i dziala w taki sam sposob.
    ASC dziala super, ja polecam.
    Pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2012-03-31 19:57:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    adam napisał(a):
    > Ja mam Johnny III i dziala w taki sam sposob.
    > ASC dziala super, ja polecam.
    Kolego, w dziedzinie 27 MHz i pasma obywatelskiego to jak ze skrzypcami. Nim starsze
    tym lepsze.
    Używałeś kiedyś jakieś poczciwe stare CB nie made in hgw lub PRC?
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2012-03-31 20:10:36
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > CZy np President Johnny ma moażliwosć ustawienia kanału na stałe aby po
    > włączeniu prądu startowało od razu z 19 kanału? W starym radiu mam
    > mechaniczny przełącznik na 9 i 19 kanał.

    tak ma.

    > Myslicie ze warto brać presitent Johnny?

    oczywiscie że nie warto.
    poszukaj Stabo 3003 i ciesz się fajnym radyjkiem za prawie pół ceny Johnego.
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2012-03-31 20:11:34
    Temat: Re: CBRADIO kana? 19 non stop
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-31 19:22, Arbiter pisze:
    > CZy np President Johnny ma moa?liwosae ustawienia kana?u na sta?e aby po
    > w??czeniu pr?du startowa?o od razu z 19 kana?u? W starym radiu mam
    > mechaniczny prze??cznik na 9 i 19 kana?.
    > Chce pod?aczyae radio pod stacyjke tak abym nie musia? go w??caae ani zmieniaae
    > kana?ów.
    Wszystkie sensowniejsze radia tak się zachowują. Wyjątkiem są śmiecie
    klasy alan/midland 199+ i inne Cobry, które startują gdzie chcą.

    > Myslicie ze warto braae presitent Johnny?
    Brać warto. Kupić - nie koniecznie :) Kwestia ceny i tego które to
    wykonanie Johnego. Brak FM - troche kiepsko. Za presidenta przepłacasz
    za firme president. To samo możesz kupić taniej pod nazwą np Stabo.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2012-03-31 20:21:08
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-31 20:11, BartekK pisze:

    > Wszystkie sensowniejsze radia tak się zachowują. Wyjątkiem są śmiecie
    > klasy alan/midland 199+ i inne Cobry, które startują gdzie chcą.

    Startują by default na 9 bo nie mają podtrzymania pamięci.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 8. Data: 2012-03-31 20:25:49
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Kolego, w dziedzinie 27 MHz i pasma obywatelskiego to jak ze skrzypcami.
    > Nim starsze tym lepsze.
    > Używałeś kiedyś jakieś poczciwe stare CB nie made in hgw lub PRC?

    Kolego,
    Pisalem o wlaczaniu na konkretnym kanale i jak dziala ASC.
    I tyle

  • 9. Data: 2012-03-31 20:26:44
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > poszukaj Stabo 3003 i ciesz się fajnym radyjkiem za prawie pół ceny
    > Johnego.

    za pół to chyba nie 325PLN.
    http://allegro.pl/cb-radio-stabo-xm3001e-i2244612258
    .html

    A Johny II 499PLN i wyglada dużo nowocześniej. Stabo wyglada jak Uniden
    520XL

  • 10. Data: 2012-03-31 20:38:18
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    adam napisał(a):
    > Kolego,
    > Pisalem o wlaczaniu na konkretnym kanale i jak dziala ASC.
    > I tyle

    OK. Nie zrozumiałem dla czego je polecasz :)
    --
    Krzysiek