  • 1. Data: 2003-05-04 16:57:41
    Temat: CHELLO czy ASTERCITY ???
    Od: "Rafal R." <c...@p...onet.pl>

    Mieszkam w Warszawie. W moim bloku sa dwa kable: Astercity i UPC Chello.
    Jezeli macie skale porownawcza to bardzo prosze o porada, u kogo kupic stale
    lacze internetowe?

    Z gory dziekuje.

    Rafal

  • 2. Data: 2003-05-05 07:04:08
    Temat: Re: CHELLO czy ASTERCITY ???
    Od: Zbigniew Świętkowski <y...@U...osa.art.pl>

    Rafal R. wrote:
    > Mieszkam w Warszawie. W moim bloku sa dwa kable: Astercity i UPC
    > Chello. Jezeli macie skale porownawcza to bardzo prosze o porada, u
    > kogo kupic stale lacze internetowe?
    Na Twoim miejscu wybrał bym Astercity - podczas korzystania miałem
    niewiele awari. Ja w Wawie korzystam z Neo+, ponieważ na osiedlu na
    którym obecnie mieszkam Astercity nie podłancza.

    pozdr.,
    --
    Zbigniew Świętkowski
    [ yataman.mac.edu.pl ]

  • 3. Data: 2003-05-05 07:04:12
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal R." <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mieszkam w Warszawie. W moim bloku sa dwa kable: Astercity i UPC Chello.
    > Jezeli macie skale porownawcza to bardzo prosze o porada, u kogo kupic
    stale
    > lacze internetowe?

    Z tego co widziałem u znajomych to Aster jest nieporównywalnie lepszy od
    chello.

  • 4. Data: 2003-05-05 07:04:16
    Od: ".:b0l3k:." <b...@g...com>

> [...]
    > Mieszkam w Warszawie. W moim bloku sa dwa kable: Astercity i UPC Chello.
    > Jezeli macie skale porownawcza to bardzo prosze o porada, u kogo kupic

    Zalezy to od wielu czynnikow, m. in:
    czy potrzebujesz stalego publicznego ip czy tez ci na nim nie zalezy, oraz
    czy zamierzasz duzo sciagac - w Chello jest limit 15 GB miesiecznie a w ACN
    nie ma, w Chello IP jest publiczne ale zmienne natomiast w ACN do wyboru
    publ. albo lokalne ale stale,
    Jesli nie zalezy Ci na publicznym IP (ACN) i wybierzesz lokalne ip wowczas
    nie musisz instalowac sobie zadnych firewalli i innych zabezpieczen bo nie
    bedzie takiej mozliwosci coby sie ktos wlamal.
    Jeszcze jedno: w Chello nie wolno stawiac zadnych serwerow ani udostepniac
    lacza nawet dla kolejnych komputerow w obrebie mieszkania - jest to
    zabronione w regulaminie, wogóle regulamin ich jest tak skonstruowany że
    mają Cie prawo odciac za byle co.

    Michał Kwiatkowski

  • 5. Data: 2003-05-05 07:04:23
    Od: "maxx" <m...@p...onet.pl>

    Bierz Astercity, jest wolniej ale stabilniej, no i stałe IP na życzenie.

  • 6. Data: 2003-05-05 07:04:39
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Rafal R. wrote:
    > Mieszkam w Warszawie. W moim bloku sa dwa kable: Astercity i UPC
    > Chello. Jezeli macie skale porownawcza to bardzo prosze o porada, u
    > kogo kupic stale lacze internetowe?

    Witam,

    poczytaj http://sierp.net/isp.htm

    Pozdrawiam,

    P.S. Polecam ACN.

  • 7. Data: 2003-05-05 09:27:03
    Od: Xionic <x...@t...led.ursynow.org>

    teks t apropos Astercity jest w porzo .. tyle ze jest jedna niescislosc ...

    Przy duzym uploadzie (powyzej 90% wartosci nominalnego uploadu),
    transfer spada tylko i wylacznie w przypadku korzystania z sieci
    wyznaczonej tzn.:

    Jezeli masz lacze Twoj swiat (256 kbps/128 kbps) i sciagasz z serwera A,
    ktory jest w sieci wyznaczonej (max 1 Mbps) to transfer spadnie ci do
    nominalnych 256 kbps, natomiast jezeli sciagasz z servera B który jest
    poza siecia wyznaczoną, to transfer nie spadnie (zostanie na max 256 kbps).

    Pozdro

  • 8. Data: 2003-05-05 11:30:59
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    .:b0l3k:. <b...@g...com> wrote:
    > Jesli nie zalezy Ci na publicznym IP (ACN) i wybierzesz lokalne ip wowczas
    > nie musisz instalowac sobie zadnych firewalli i innych zabezpieczen bo nie
    > bedzie takiej mozliwosci coby sie ktos wlamal.

    No, bez takich ciemnot. Spoza ACN będzie trudno. Od środka
    nie widzę problemów.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 9. Data: 2003-05-05 13:10:32
    Od: ".:b0l3k:." <b...@g...com>

    Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <c...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > No, bez takich ciemnot. Spoza ACN będzie trudno. Od środka
    > nie widzę problemów.

    a ja Cie moge zapewnic ze sie nie da.
    jezeli 2 osoby maja lokalne IP z puli 10.x.x.x to gdy jedna z tych osob
    postawi u siebie serwer to ta druga osoba, nawet gdy bedzie znala IP drugiej
    osoby - nie polaczy sie. Wlasnie na tym polega bezpieczenstwo ze nie ma
    zadnej opcji sie wlamac, nawet z wewnatrz sieci. Ping tez nie bedzie
    dzialal. Sam to sprawdzalem.

    Michał Kwiatkowski

  • 10. Data: 2003-05-05 13:10:43
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    ".:b0l3k:." <b...@g...com> wrote in

    /ciach.../

    > Jesli nie zalezy Ci na publicznym IP (ACN) i wybierzesz lokalne ip
    > wowczas nie musisz instalowac sobie zadnych firewalli i innych
    > zabezpieczen bo nie bedzie takiej mozliwosci coby sie ktos wlamal.

    Nie ufalbym az tak bardzo paru tysiacom posiadaczy wewnetrznych IPkow w ACN :-)
    A mozliwosc oczywiscie bedzie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.