  • 1. Data: 2014-11-27 20:43:08
    Temat: CITIBANK po Nowym Roku
    Od: "Roland S." <n...@g...pl>

    Zapewne nie wszyscy wiedzą... od 01.01.2015 obowiązuje nowa tabela opłat i
    prowizji, być może dla niektórych nic się nie mieni ale dla klienta takiego
    jak ja który nie posiada karty kredytowej/debetowej zajdą poważne zmiany,
    opłata za konto 25,00 miesięcznie, Citiphone 6,00 ...w każdym razie dzisiaj
    po *.nastu latach przyszło mi się rozstać z tym bankiem. O nowej tabeli
    dowiedziałem się przypadkiem, może warto klientom tego banku zapoznać się z
    tematem?

  • 2. Data: 2014-11-27 20:56:23
    Temat: Re: CITIBANK po Nowym Roku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Roland S." <n...@g...pl> writes:

> [...]
    > dowiedziałem się przypadkiem, może warto klientom tego banku zapoznać się z

    Ale jak to przypadkiem?
    Akurat citi informował listownie i przez citionline.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

  • 3. Data: 2014-11-27 21:15:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale jak to przypadkiem?
    > Akurat citi informował listownie i przez citionline.
    > KJ

    nie można było nie zauważyć zmian, poza tym na pbb już je omawialiśmy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-11-27 21:26:07
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > nie można było nie zauważyć zmian, poza tym na pbb już je omawialiśmy
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Jednak można nie zauważyć, ja też przegapiłem a listu żadnego nie
    otrzymałem.
    Omawiany był chyba tylko temat Citiphone?

  • 5. Data: 2014-11-27 21:36:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jednak mo?na nie zauwa?y?, ja te? przegapi?em a listu ?adnego nie
    > otrzyma?em.
    > Omawiany by? chyba tylko temat Citiphone?

    nie tylko, mnie akurat "dotyka" tylko kwestia 6 zł za Citiphone, ale jak
    ktoś KK nie ma zmian jest więcej...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-12-23 21:18:59
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Tak, m.in ja pisałem.
    Mnie interesuje jaki zamysł miał Zarząd Citi wprowadzając te zmiany i w
    związku taką wielością banków w PL oni sobie myślą, że co ?

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/

  • 7. Data: 2014-12-23 22:00:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-12-23 o 21:18, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
    > Tak, m.in ja pisałem.
    > Mnie interesuje jaki zamysł miał Zarząd Citi wprowadzając te zmiany i w
    > związku taką wielością banków w PL oni sobie myślą, że co ?

    że większość nawet palcem nie kiwnie, bo to tylko 6 zł, a bank zarobi na
    tym kokosy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-12-23 22:17:25
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    W dniu 2014-12-23 21:18, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
    > Tak, m.in ja pisałem.
    > Mnie interesuje jaki zamysł miał Zarząd Citi wprowadzając te zmiany i w
    > związku taką wielością banków w PL oni sobie myślą, że co ?

    Tutaj dobrym przykladem jest raiffeisenpolbank, ktory przejal polbank i
    stał sie bankiem uniwersalnym. Nie wyszlo im to na dobre, maja najgorszy
    wyniki w grupie raiffeisen, nawet bulgarski oddzial mial lepszy wynik,
    ostateczny skutek prawodopodobna sprzedaz poslkiego oddzialu. Citi ma
    swoja nisze i niej sie bedzie trzymac, widocznie zarzad uznal, lepiej
    miec mniej klientow, ale dobrych i zamoznych. Taki obrali target, czy
    slusznie czas pokaze.

  • 9. Data: 2014-12-27 15:21:57
    Od: Jogi <j...@w...pl>

    Chciałbym, żeby się przeliczyli. Zamknąłem kk w Citi i niecierpliwie czekam na ich
    wyniki w Q4/2014 i Q1/2015 - ilu klientów od nich odpłynęło...

  • 10. Data: 2014-12-27 17:24:15
    Od: W <w...@w...pl>

    Jogi wystukał, co następuje:

    > Chciałbym, żeby się przeliczyli. Zamknąłem kk w Citi i niecierpliwie
    > czekam na ich wyniki w Q4/2014 i Q1/2015 - ilu klientów od nich
    > odpłynęło...

    Też byłem ciekaw. Ale później stwierdziłem, że darmowość KK mam do września,
    początek roku mam rozjazdowy i nie chce mi się bawić w alternatywy... wiec
    anulowałem rozwiązanie umowy. Czekam grzecznie do września..