  • 11. Data: 2019-10-02 20:35:08
    Temat: Re: Cancel a Rambo Last Blood
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 02 Oct 2019 20:33:35 +0200, Grzegorz Niemirowski wrote:

> [...]
    g-z-topnikiem-
    cynel-Sn

    > Trochę lepsza jakość: https://i.imgur.com/1q2pRms.png

    Nie wiem, co on tam tak zawzięcie lutuje, ale na ten wynalazek to znaczka
    CE na bank nie dostanie.

    Mateusz

  • 12. Data: 2019-10-03 10:54:42
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-02 o 16:24, m...@g...com pisze:
    > cześć,
    >
    > Albo mnie oczy zawodzą, albo w ostatnim Rambo Last Blood w scenie lutowania minęła
    rolki cyny Cynelu :)
    > Ktoś oglądał? Leciwy już John Rambo przygotowuje pułapki (na kogo i dlaczego nie
    zdradzę, żeby nie zepsuć ogladania tym, którzy filmu jeszcze nie widzieli) i między
    innymi coś lutuje - na krótko widać rolkę cyny, niebieską z napisem przypominający
    Cynel. Jeśli tak, to ciekawe kto rekwizyty do filmu odbierał.

    > Ktoś potwierdzi / zaprzeczy czy dobrze widziałem?

    Product placement! :)

  • 13. Data: 2019-10-03 10:54:49
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    m...@g...com wrote:

    > Autokorekta w telefonie i zamiast Cynel w tytule wyszło jak wyszło...

    "The guy who invented autocorrect should burn in hello."

  • 14. Data: 2019-10-03 10:55:40
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    JaNus <bez@adresu> wrote:

    > Te całe korygowanie, z dobrego na bzdurne, w telefonie wnerwi mnie
    > *czasem*. Natomiast w Wordzie wq**wia niepomiernie. Ileż to nerwów
    > straciłem z tego powodu, nie zliczę.

    Ale... przecież... można to w Wordzie wyłączyć :)

  • 15. Data: 2019-10-03 11:12:03
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    m...@g...com wrote:

    > Albo mnie oczy zawodzą, albo w ostatnim Rambo Last Blood w scenie
    > lutowania minęła rolki cyny Cynelu :)

    Ostatnio kupiłem identyczną. Powinni ją sprzedawać jako rambocynę.

    > Ktoś oglądał?

    Tego jeszcze nie, ale wszystkie inne Ramba tak, więc dobrze, że
    przypomniałeś :)

  • 16. Data: 2019-10-03 11:39:27
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-03 o 10:55, Queequeg pisze:

    > Ale... przecież... można to w Wordzie wyłączyć :)

    Tytuł maila w wordzie piszesz?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2019-10-03 13:41:19
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    RadoslawF <u...@d...invalid> napisał(a):
    > Tytuł maila w wordzie piszesz?

    Po co pytasz o maila skoro mowa o Wordzie?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 18. Data: 2019-10-03 13:56:44
    Od: m...@g...com

    Wiedziałem że na p.m.e można liczyć.
    Nie mam jeszcze złudzeń elektronicznych :)

  • 19. Data: 2019-10-03 15:44:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 13:56:46 UTC+2 użytkownik
    m...@g...com napisał:
    > Wiedziałem że na p.m.e można liczyć.
    > Nie mam jeszcze złudzeń elektronicznych :)

    A jaką ma fajną lutownicę z zakrzywionym grotem. Można takie kupić?
    Tylko trochę się boję, że technika lutowania może być wtedy wymagana taka jak na
    filmie, czyli króciutki odwinięty drucik i druga łapa ze szpulką nad samą płytką -
    obawiałbym się o paluchy (a co, w przyrodzie nic nie ginie i równowaga musi być, jak
    lepsze pole widzenia przez ten zakrzywiony grot, to trzeba wyrównać i zasłonić sobie
    drugą łapą ze szpulką) - chyba że to tylko rzeczywiście product placement, trzeba
    zapytać prezesa ;>

  • 20. Data: 2019-10-03 16:45:23
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-10-03 o 13:56, m...@g...com pisze:
    > Wiedziałem że na p.m.e można liczyć.
    > Nie mam jeszcze złudzeń elektronicznych :)

    I ta mina lekarza od głowy:
    - Panie doktorze, wszędzie widzę Cynel
    - A co to?
    - Coś jak białe myszki, tylko dla elektroników, co dużo lutują
    - No to abstynencja od lutownicy
    - A jest dozwolony malutki reballing?
    - Co kur%^a?

    --