  • 1. Data: 2019-04-13 06:19:01
    Temat: Canon A400 - wyświetlacz
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jest sobie stary aoarat Canon A400, do którego mam pewien sentyment.
    Ostatnio padł w nim kabel flex od LCD - po przyłożeniu palca do dolnej
    części obudowy ekran zaczął się wyświetlać dziwne wzory, a w końcu stał
    się zupełnie czarny.
    Demontaż potwierdził moje przypuszczenia - flex był pęknięty przy
    brzegu. Proba naprawy stopem Lichtenberga nie przyniosła efektu.

    Stąd moje pytanie: czy gdzieś jeszcze dałoby się kupić taki wyświetlacz?
    Ktoś (Chińczycy) sprzedaje części zamienne w rozsądnych cenach? Może te
    wyświetlacze są względnie standardowe i były stosowane w innym sprzęcie,
    w związku z czym dałoby się z czegoś pozyskać część zamienną?

  • 2. Data: 2019-04-13 09:28:36
    Temat: Re: Canon A400 - wyświetlacz
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 13 Apr 2019 06:19:01 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Ktoś (Chińczycy) sprzedaje części zamienne w rozsądnych cenach?

    http://www.digitalcamera-parts.com/CANON-A410-flex-c
    able.html

    --
    Marek

  • 3. Data: 2019-04-13 10:20:46
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 13.04.2019 o 06:19, Atlantis pisze:
> [...]
    > wyświetlacze są względnie standardowe i były stosowane w innym sprzęcie,
    > w związku z czym dałoby się z czegoś pozyskać część zamienną?

    Po wpisaniu "flex canon" na Allegro dostaniesz parę setek trafień.

    P.P.