  • 1. Data: 2012-08-07 20:05:22
    Temat: Ceed - obsady stabilizatora
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Czy faktycznie przy wymianie tych malutkich gumek jest tyle roboty, że nawet
    tanie serwisy wyceniają tą przyjemność na blisko 200 zł?
    A może próbują naciągać?

  • 2. Data: 2012-08-07 22:25:43
    Temat: Re: Ceed - obsady stabilizatora
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Cavallino pisze:
    > Czy faktycznie przy wymianie tych malutkich gumek jest tyle roboty, że
    > nawet tanie serwisy wyceniają tą przyjemność na blisko 200 zł?
    > A może próbują naciągać?

    Wiesz, mnie "ASO" proponowało wymianę amorów w Volvo. Pech, bo 50k temu
    akurat wymienili mi na nowe. Na pytanie o co chodzi, dostałem odpowiedź,
    że być może mają popsuty tester. W każdym razie na wykazie rzeczy do
    zrobienia ich nie mam i poproszono mnie o wyrozumiałość, zapowiadając
    przy najbliższym przeglądzie pomiary na innym trzepaku.

    Ufał byś?

    Irek.N.

  • 3. Data: 2012-08-07 22:44:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > zrobienia ich nie mam i poproszono mnie o wyrozumiałość, zapowiadając przy
    > najbliższym przeglądzie pomiary na innym trzepaku.

    Ale tak jakby nie o to pytałem.
    Za wymianę łączniku stabilizatora krzyczą 20-40 zł, ale już za obsady od 180
    w górę.
    Więc dlatego pytam czy to faktycznie taki nawał roboty.
    To, że wymienić czas to sam wiem, mam doświadczenia z poprzednim łącznikiem.

  • 4. Data: 2012-08-08 00:49:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-07 20:05, Cavallino pisze:
    > Czy faktycznie przy wymianie tych malutkich gumek jest tyle roboty, że
    > nawet tanie serwisy wyceniają tą przyjemność na blisko 200 zł?
    > A może próbują naciągać?

    2 godziny roboty. Wymieniałem z 8 razy. Niestety ten model tak. Sanki w
    dół etc.

    --
    anacron

  • 5. Data: 2012-08-08 08:47:24
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    anacron nabazgrał(a):

    > 2 godziny roboty. Wymieniałem z 8 razy. Niestety ten model tak. Sanki w
    > dół etc.

    Ogólnie jakiś nieprzyjemny jest ten samochód do szybkich napraw, wymiana
    żarówek zajęła mi godzinę +2 piwa :)

  • 6. Data: 2012-08-08 10:26:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-08-07 20:05, Cavallino pisze:
    > Czy faktycznie przy wymianie tych malutkich gumek jest tyle roboty, że nawet tanie
    serwisy wyceniają tą przyjemność na blisko 200 zł?

    A już po gwarancji, czy nie obejmuje?

  • 7. Data: 2012-08-08 18:37:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Aug 2012 20:05:22 +0200, w
    <502158dc$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Czy faktycznie przy wymianie tych malutkich gumek jest tyle roboty, że nawet
    > tanie serwisy wyceniają tą przyjemność na blisko 200 zł?
    > A może próbują naciągać?

    Pewnie myk jak w Alfie -- trzeba opuścić sanki. W Alfie wycenili na 250zł.
    Dodatkowo w Alfie tak naprawdę trzeba wymienić cały drążek z obejmami, więc
    cena rośnie do >500zł.

  • 8. Data: 2012-08-08 18:55:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > 2 godziny roboty. Wymieniałem z 8 razy. Niestety ten model tak. Sanki w
    > dół etc.

    A za ile wymieniałeś?

  • 9. Data: 2012-08-08 18:57:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jvt7rf$ud$...@n...ipartners.pl...

    > A już po gwarancji, czy nie obejmuje?

    Raz, że po gwarancji, bo już auto ma kilka dni ponad 5 lat, dwa, że nie
    obejmuje.
    Na takie elementy zawieszenia gwarancja jest bodajże do 25 kkm i ciężko się
    dziwić na polskich drogach.
    I tak jak na 100 kkm przebiegu dwa łączniki stabilizatora po 30-40 zł sztuka
    i dwie obsady po 12 zł sztuka to IMO mistrzostwo świata, pewnie takiego auta
    już nigdy nie będę miał.

  • 10. Data: 2012-08-08 19:28:33
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ale tak jakby nie o to pytałem.

    Ja wiem, skoro pytasz, to znaczy że nie ufasz i powiem Ci że bardzo dobrze.
    Niestety takie czasy nastały że trzeba wszystko sprawdzać, mamona rządzi.

    Miłego.
    Irek.N.