  • 1. Data: 2017-11-20 13:45:28
    Temat: Ceny dziś i po nowym roku
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Krótka piłka... muszę zmodernizować kompa, bo mnie szlag trafia przez jego
    mułowatość.
    I pytanie... czy kupując teraz, w okresie przedświątecznym, wiele stracę
    względem odłożenia zakupu do stycznia? Czy może to bez różnicy?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2017-11-20 19:24:09
    Temat: Re: Ceny dziś i po nowym roku
    Od: peter <T...@n...nie.wiem>

    W dniu 2017-11-20 o 13:45, Roman Tyczka pisze:

    > I pytanie... czy kupując teraz, w okresie przedświątecznym, wiele stracę
    > względem odłożenia zakupu do stycznia? Czy może to bez różnicy?

    Ceny w normalnych sklepach po Nowym Roku roku są zwykle niższe niż w grudniu. W
    sklepach internetowych różnice są zwykle mniejsze ( ale nie dam głowy, że tak jest
    powszechnie).
    Jeżeli wartość złotówki spadnie do $ to może się zdarzyć, że ceny w stycznie będą
    większe. Czyli jest to trochę loteria.

    Ale,ale .. może kupisz w ten piątek (!!)( a nawet do poniedziałku)) wielu
    sprzedawców będzie oferować znaczne obniżki.
    Z tym,że w Polsce wybór nie jest zbyt wielki i głównie na gotowe zestawy a nie na
    części ( gdybyś chciał sam składać).
    Z tego co pamiętam w zeszłym roku m.in Redcoon.pl, Komputronik oferowali takie
    obniżki.
    Uwaga: firmy często dopiero w piątek ujawniają cała ofertę.

    --
    peter

  • 3. Data: 2017-11-20 21:01:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Roman Tyczka n...@b...no ...

> [...]
    > I pytanie... czy kupując teraz, w okresie przedświątecznym, wiele
    > stracę względem odłożenia zakupu do stycznia? Czy może to bez

    Mamy jeszcze około 40 dni x szlag mnie trafia = IMO duzo stracisz nerwów
    ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 4. Data: 2017-11-21 16:05:50
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 20 Nov 2017 19:24:09 +0100, peter wrote:

> [...]
    > powszechnie).
    > Jeżeli wartość złotówki spadnie do $ to może się zdarzyć, że ceny w stycznie będą

    Władza twierdzi, że gospodarka tak zapindala, że zaraz Japonię przegonimy
    ;-) ergo złotówka nie ma prawa spaść :-)

> [...]
    > obniżki.
    > Uwaga: firmy często dopiero w piątek ujawniają cała ofertę.

    Dzięki, poobserwuję piąteczek zatem, jeśli coś drgnie w cenach to może
    przyszaleję ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 5. Data: 2017-12-05 18:47:44
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

> [...]

    > obniżki.
    > Uwaga: firmy często dopiero w piątek ujawniają cała ofertę.

    http://antyweb.pl/znizki-w-black-friday-w-polsce-to-
    jednak-sciema-wyniosly-srednio-tylko-13/

    I moje obserwacje w zakresie hardware to potwierdzają... niestety.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 6. Data: 2017-12-05 21:01:17
    Od: Peter <k...@w...pl>

    W dniu 2017-12-05 o 18:47, Roman Tyczka pisze:

    > http://antyweb.pl/znizki-w-black-friday-w-polsce-to-
    jednak-sciema-wyniosly-srednio-tylko-13/

    > I moje obserwacje w zakresie hardware to potwierdzają... niestety.

    To są wyniki uśrednione. W niektórych miejscach były podwyżki!. Ale ogólnie masz
    rację, obniżki w Polsce były dosyć marne.
    W stanach jednak obniżki były znaczące. Ja np kupiłem na platformie amerykańskiej
    antywirusa z 60% upustem!.

    Ogólnie masz przechlapane bo teraz przed świętami będą już tylko podwyżki i
    będziesz musiał czekać do stycznia na swoje wymarzone amd ryzen

    --
    peter

  • 7. Data: 2017-12-07 23:06:58
    Od: Mint User <m...@f...pro>

    Peter wrote:

> [...]
    >
    > Ogólnie masz przechlapane bo teraz przed świętami będą już tylko
    > podwyżki i będziesz musiał czekać do stycznia na swoje wymarzone amd ryzen

    Po nowym roku niewykluczone podwyżki :/

  • 8. Data: 2017-12-08 10:05:29
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 5 Dec 2017 21:01:17 +0100, Peter wrote:

    > W stanach jednak obniżki były znaczące. Ja np kupiłem na platformie amerykańskiej
    > antywirusa z 60% upustem!.

    Tylko wiesz... jest subtelna różnica między obniżkami hardwaru i softwaru,
    nie można tego porównywać.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 9. Data: 2017-12-08 14:44:54
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 20.11.2017 o 13:45, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > I pytanie... czy kupując teraz, w okresie przedświątecznym, wiele stracę
    > względem odłożenia zakupu do stycznia? Czy może to bez różnicy?

    niedawno była dyskusja o kompach poleasingowych. poczytaj sobie wątek,
    bo czasami można kupić prawie całego kompa w cenie nowego procesora (w
    jednym i drugim przypadku ten sam procesor

    ToMasz

  • 10. Data: 2017-12-09 14:13:12
    Od: peter <T...@n...nie.wiem>

    W dniu 2017-12-08 o 10:05, Roman Tyczka pisze:

    > Tylko wiesz... jest subtelna różnica między obniżkami hardwaru i softwaru,
    > nie można tego porównywać.

    No jest pewna różnica ;). Nie oglądałem w BlackFriday(Mondy) ceny procesorów.
    Teraz oglądam np to
    https://www.newegg.com/global/pl/Product/Product.asp
    x?Item=N82E16819113429&nm_mc=AFC-C8Junction-Componen
    ts&cm_mmc=AFC-C8Junction-Components-_-Processors%20-
    %20Desktops-_-AMD-_-19113429&cm_sp=&AID=11892368&PID
    =7828656&SID=

    i cena zdecydowanie niższa niż w Polsce

    1278 vs ~1470-1580 zł !!

    na marginesie : intel ma już 8700K 6 rdzeni ( ceneo 1570-1720) a zapowiadane jest
    9700K 8 rdzeni (rozsądne ceny będą za rok ;) )

    --
    peter