  • 1. Data: 2018-01-15 08:56:40
    Temat: Cepik 2.0
    Od: p...@g...com

    http://tvn24bis.pl/moto,99/w-2017-zarejestrowano-w-p
    olsce-blisko-1-5-mln-uzywanych-aut-samar,806254.html

    Pod koniec roku pojawiła się możliwość sprawdzenia pojazdów importowanych zza granicy
    (na razie z 21 krajów, ale nie z Niemiec)" - czytamy.

    jak to mozliwe ? 42% importu i nic ? w Niemczech od lat przebieg jest wpisywany na
    przegladzie wiec w czym problem ? 21 krajow udostepnilo dane a Niemcy nie ? czy moze
    problem lezy po polskiej stronie ?

  • 2. Data: 2018-01-15 15:43:27
    Temat: Re: Cepik 2.0
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-01-15 o 08:56, p...@g...com pisze:
> [...]
    przegladzie wiec w czym problem ? 21 krajow udostepnilo dane a Niemcy nie ? czy moze

    W DE numer VIN jest traktowany jako dane osobowe i nie ma szans żeby DE
    udostępniło dane.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 3. Data: 2018-01-16 07:59:50
    Od: p...@g...com

    --W DE numer VIN jest traktowany jako dane osobowe i nie ma szans żeby DE
    udostępniło dane.

    he he a co z autami firmowymi ? tez tajne lamane przez poufne ? Polizei szacuje ze
    30% aut w Niemczech jest kreconych a realnie pewnie cos kolo 50%