  • 1. Data: 2019-01-21 20:59:56
    Temat: Cewka zapłonowa - jaka firma
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Muszę wymienić cewkę zapłonową.
    Jakiej firmy brać - magnetti marelli, bosch czy valeo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 2. Data: 2019-01-21 22:44:47
    Temat: Re: Cewka zapłonowa - jaka firma
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-01-21 o 20:59, Budzik pisze:

    > Muszę wymienić cewkę zapłonową.
    > Jakiej firmy brać - magnetti marelli, bosch czy valeo?

    Denso.

  • 3. Data: 2019-01-22 01:10:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Muszę wymienić cewkę zapłonową.
    > Jakiej firmy brać - magnetti marelli, bosch czy valeo?

    Zastanawiam się nad Beru 265zł vs NGK 250zł. Beru z tego co widzę
    produkuje w Turcji. NGK chyba tez ma fabrykę tu blisko. Beru było na
    pierwszy montaż i wytrzymała 14 lat.

    Potem gdybym był zmuszony to kupiłbym valeo a potem magnetti marelli.

    Nie wiecie czasem czy Hella to już dawych wspomnień czar?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 4. Data: 2019-02-04 23:20:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

> [...]
    >

    > Potem gdybym był zmuszony to kupiłbym valeo a potem magnetti marelli.
    >
    > Nie wiecie czasem czy Hella to już dawych wspomnień czar?

    No i kupiłem tę Beru i się okaże czy będę miał dwie sprawne ;)
    A real pain in the ass is przepustnica 2cm nad cewką, rozbieranie
    dolotu ale płynu nie mam zamiaru spuszczać tylko odegnę węże i
    przywiąże na czas wymiany.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 5. Data: 2019-04-07 18:06:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

> [...]
    > A real pain in the ass is przepustnica 2cm nad cewką, rozbieranie
    > dolotu ale płynu nie mam zamiaru spuszczać tylko odegnę węże i

    No i wymieniłem cewkę. Stara Temic wygląda na oem więc ma 22 lata.
    Jest pęknięta na rdzeniu ale pęknięcie idzie potem w stronę szpuli.
    Czy to była przyczyna okaże się w mglisty dzień.

    Jakie wrażenia po wymianie? Silnik bardziej elastyczny, obroty nie
    spadają błyskawicznie po puszczeniu gazu i nie haczą biegi bo za mało
    gazu przy zmianie biegu w górę. Teraz się jezdzi normalnie.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel