  • 1. Data: 2015-08-30 09:01:02
    Temat: Chińskie podróbki samochodów
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Czytam sobie bloga :
    https://futrzak.wordpress.com/2015/08/28/urugwaj-wid
    ziany-oczami-amerykanskiego-ekspaty/

    Pani mieszka w Ameryce południowej w Urugwaju i tam w komentarzach:

    Co do samochodow. Po ulicach jezdzi cala kupa chinczykow
    - jakies Geely, BYD, DongFenk etc.
    ktore sa po prostu kopiami duzych marek jak Toyota, Peugeot z tym,
    ze kosztuja 3 razy taniej.
    Te ceny samochodow wynikaja z tego, ze nie wolno sprowadzac uzywanych zza granicy.
    No, ale malego bydzika nowego mozna juz za 10 tys USD kupic...

    Dalczego my nie mamy chińskich podróbek aut?
    Unia ....?????

  • 2. Data: 2015-08-30 09:22:48
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-30 o 09:01, Bolko pisze:
> [...]
    No, ale malego bydzika nowego mozna juz za 10 tys USD kupic...

    > Dalczego my nie mamy chińskich podróbek aut?

    Coś opisywali w jakimś Motorze czy innym Auto-Świecie.
    Po roku czasu auto było tak zardzewiałe, że strach było do niego
    wsiadać. Pozostałych usterek było kilkadziesiąt.
    Opis dotyczył kopii jakiegoś suva BMW, kupionego i użytkowanego w Niemczech.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-08-30 11:54:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podobne drętwe gadki było słychać jak się w Polsce koreańczyki pojaiły. Pewno jakieś
    jeżdzą do dzisiaj, miały się anihilować w rok. Skoda 6 lat, dziury w drzwich. Nie
    wypryski ale dziury.

  • 4. Data: 2015-08-30 13:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > kupic...
    >
    > Dalczego my nie mamy chińskich podróbek aut?

    Na ten moment to pewnie jeszcze dlatego, ze sa fatalnej jakosci.
    Ale za 10 lat...
    Prawda jest jednak taka, ze to rzeczywiście sa kopie aut europejskich - nie
    mam jednak watpliwosci, ze jak chinczycy poprawia jakosc, to stworza własne
    modele, i wejda na rynek europejski.
    Poczekajmy pare lat...

  • 5. Data: 2015-08-30 13:03:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    ziany-oczami-ameryk

    > Na ten moment to pewnie jeszcze dlatego, ze sa fatalnej jakosci.

    nie tylko. Pamiętasz jak szumnie zapowiadano taniutkie Tata?
    A potem okazało się, że jak trzeba spełnić wymogi bezpieczeństwa i
    homologacji na rynku eruopejskim to okazał się droższy od innych.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2015-08-30 13:40:22
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

    > Dalczego my nie mamy chińskich podróbek aut?
    > Unia ....?????

    chińska technologia to gówno, nie kupuje nic co chińskie z projektu
    chyba że tylko produkowane jest w chinach

    w życiu nie kupił bym chińskiego samochodu nawet gdyby to był kopia
    toyoty i kosztowała 10tys zł

    nie 10 a 30 lat potrzeba zanim oni zaczną myśleć nad tym co produkują i
    testować te urządzenia

  • 7. Data: 2015-08-30 14:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > nie tylko. Pamiętasz jak szumnie zapowiadano taniutkie Tata?
    > A potem okazało się, że jak trzeba spełnić wymogi bezpieczeństwa i
    > homologacji na rynku eruopejskim to okazał się droższy od innych.

    No własnie. Ta kiepska jakosc to równiez niski poziom bezpieczesntwa.

  • 8. Data: 2015-08-30 15:14:54
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > w życiu nie kupił bym chińskiego samochodu nawet gdyby to był kopia
    > toyoty i kosztowała 10tys zł

    A jakie masz auto i ile ma lat ?

    Znajomy handlował z chińczykami.
    Handlował już jakiś czas. Wiec pomyślał: dość dałem im zabić.
    I mówi: chce -20%
    Chińczyk: OK

    Mija miesiąc.
    Przypływa kolejny dostawa.
    Znajomy zły bo okazuje się że to nie te same części co zawsze przypłynęły.
    Drze morde.
    Chińczyk: Ale chciałeś 20% taniej.

  • 9. Data: 2015-08-30 18:09:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >Przypływa kolejny dostawa.
    >Znajomy zły bo okazuje się że to nie te same części co zawsze przypłynęły.

    Wzruszająca opowiesc.

  • 10. Data: 2015-08-30 19:01:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Pozostałych usterek było kilkadziesiąt.
    > Opis dotyczył kopii jakiegoś suva BMW, kupionego i użytkowanego w

    Wysoka nietrwałość to jedno, a kwestie (nie)bezpieczeństwa
    to drugie - rynek USA czy Euro narzuca pewne standardy,
    których te auta nie potrafią spełnić - rynki Azjatyckie jak
    widać mają większą tolerancję na trupy swoich obywateli....