  • 1. Data: 2014-08-19 01:00:05
    Temat: Chłodnica w crossie problem. Pomocy
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam wszystkich bardzo serdecznie.

    Mój problem polega na tym że chciałem kupic rieju rr 50 sprowadzony z
    Niemiec pojechałem go obejrzec i strasznie mnie zdziwił wygląd jego
    chłodnicy jest bardzo dziwna ponieważ nie ma tam żadnego korka wlewu tylko
    wystaje tam taki cienki cypelek nie mam pojęcia jak zalac to chłodnice ani
    do czego służy ten cypelek i ty prośba to państwa proszę o pomoc co to
    jest na czym to polega i czy to dobra chłodnica.
    Oto link do zdjęc tej chłodnicy i tego cypelka:

    http://chomikuj.pl/szymon1807/Galeria

    Pomóżcie prosze

  • 2. Data: 2014-08-19 01:31:03
    Temat: Re: Ch?odnica w crossie problem. Pomocy
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-08-19 01:00, s...@v...pl pisze:
> [...]
    > chłodnice ani do czego służy ten cypelek i ty prośba to państwa proszę o
    > pomoc co to jest na czym to polega i czy to dobra chłodnica. Oto link do

    Nic sie nie martw to są chlodnice najnowszej generancji zwane "balaton
    type" on trzyma medium bardzo dlugo jak sie skonczy to trzeba nad
    cypelkiem wywiertac cieńką dziurke fi max 10 i wlać przez nią medium
    medium koniecznie woda ale ze jest to chlodnica najnowszej generalicji
    to bezwględnie musi byc to woda królewska troche kosztuje ale niestety
    nie ma innego wyjscia by rieju rr 50 osiągi polepsz

  • 3. Data: 2014-08-19 11:23:47
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    Yhym a czy dobrze zrozumiałem mam nawiercic tamtą dziurkę i wlac wodę
    królewską tak ? A jak nawiercę to nie będzie tam wypływac woda ? i czy
    zamiast wody królewskiej może byc to woda destylowana z koncentratem do
    chłodnic.

  • 4. Data: 2014-08-19 11:32:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-19, szymon1808 vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
> [...]
    > królewską tak ? A jak nawiercę to nie będzie tam wypływac woda ? i czy
    > zamiast wody królewskiej może byc to woda destylowana z koncentratem do

    Ludzkosc wyginie. To pewne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-08-19 11:45:50
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    AZ napisal

    > Ludzkosc wyginie. To pewne.

    Ja po prostu nie zrozumiałem tego co napisano wyżej i proszę o jaśniejsze
    wyjasnienie

  • 6. Data: 2014-08-19 11:51:30
    Od: gac <c...@c...pl>

    W dniu 19-08-2014 11:45, s...@v...pl pisze:
    > Ja po prostu nie zrozumiałem tego co napisano wyżej i proszę o
    > jaśniejsze wyjasnienie

    tak

  • 7. Data: 2014-08-19 11:51:45
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-19 11:45, s...@v...pl pisze:

    > Ja po prostu nie zrozumiałem tego co napisano wyżej i proszę o
    > jaśniejsze wyjasnienie

    poszukaj na sikaczu informacji o wodzie krolewskiej, jak tam nie bedzie
    (niemozliwe... oni podpieli sie pewnie rowniez pod gugla) to sprawdz w
    guglu. A AZ sie nie przejmuj, zamienil kawasake na suzuke czyli wpadl z
    deszczu w kompot i musi odreagowac.

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2014-08-19 12:22:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-19, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > A AZ sie nie przejmuj, zamienil kawasake na suzuke czyli wpadl z
    > deszczu w kompot i musi odreagowac.

    Nie zamienil a wzbogacil garaz o drugi dobry motur.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-08-19 12:27:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-19 12:22, AZ pisze:

    > Nie zamienil a wzbogacil garaz o drugi dobry motur.

    A to przepraszam, ponizej errata
    "A AZ sie nie przejmuj, zamienil garaz na zlomowisko dokupujac do
    kawasaki suzuke i musi odreagowac."

    newrom

  • 10. Data: 2014-08-19 12:50:30
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    Roman Niewiarowski napisal

    > A to przepraszam, ponizej errata
    > "A AZ sie nie przejmuj, zamienil garaz na zlomowisko dokupujac do
    > kawasaki suzuke i musi odreagowac."

    > newrom

    dobre :D ale nadal się nie dowiedziałem jak zalac tą chłodnice i czy może
    byc to woda destylowana z koncentratem do chłodnic