  • 1. Data: 2016-05-12 01:31:01
    Temat: Chodząc na rowerze....
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=u8G3xxjiz-0

    To w końcu jest napędzane marszem czy tym silnikiem elektrycznym o
    którym wspominają? Na oko za słabo opierają się na kierownicy by
    oddać odpowiedni "pych" na tą bieżnię....

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-05-12 09:25:04
    Temat: Re: Chodząc na rowerze....
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 maja 2016 01:31:06 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > http://www.youtube.com/watch?v=u8G3xxjiz-0
    >
    > To w końcu jest napędzane marszem czy tym silnikiem elektrycznym o
    > którym wspominają? Na oko za słabo opierają się na kierownicy by
    > oddać odpowiedni "pych" na tą bieżnię....

    Wygląda na to że silnik wspomaga nogi. Ciekaw jestem jak to wjeżdża pod górę.

  • 3. Data: 2016-05-14 12:58:15
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-12 o 09:25, Konrad Anikiel pisze:

    > Wygląda na to że silnik wspomaga nogi. Ciekaw jestem jak to wjeżdża pod górę.

    W czasie deszczu łatwo się ześlizgnąć z bieżni.