  • 1. Data: 2015-07-31 23:21:22
    Temat: Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieś opinie?
    Od: Franc <k...@t...wp.pl>

    Hej Grupo!

    Noszę się z zamiarem kupienia dużego auta rodzinnego. C4 Picasso jest
    za małe, poza tym układ foteli mi nie bardzo odpowiada.
    Wydaje mi się (nie miałem, stąd wydaje mi się), że układ 2+2+3 będzie
    lepszy.

    Wpadły mi w oko Chryslery Town & Country, roczniki 2013 / 2014.
    Oczywiście import z USA, do kupienia w PL.

    Miał ktoś styczność z młodszymi rocznikami Town & Country? Znajomy
    posiada Grand Voyagery, ale to wszystko auta z 2004 i starsze i dosyć
    narzeka na ich awaryjność w sensie psujących się dupereli - szybka,
    nawiew, przełącznik, centralny. Nie to, że auto jest unieruchomione,
    ale ciągle ma coś do pogrzebania.

    Oczywiście jeżeli ktoś ma inny pomysł na auto w układzie 2+2+3 z chęcią
    posłucham. Nissana Quest odrzucam, wizualnie mi się nie podoba. Honda
    Odyssey to rodzynek w PL, jest tego ogromnie mało na rynku.

    --
    Franc

  • 2. Data: 2015-07-31 23:30:17
    Temat: Re: Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakie?? opinie?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 31 Jul 2015 23:21:22 +0200, Franc <k...@t...wp.pl> wrote:
> [...]
    dosyć
    > narzeka na ich awaryjność w sensie psujących się dupereli - szybka,

    A oczko wyżej, traffic, tourneo za duże? Wszystko w nie zapakujesz.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-08-01 00:00:11
    Od: Franc <k...@t...wp.pl>

    Marek presented the following explanation :
    > A oczko wyżej, traffic, tourneo za duże? Wszystko w nie zapakujesz.

    Zapakuję i owszem. Przestrzeń bagażowa jest ogromna. Jednak:
    - te auta są po prostu brzydkie
    - komfort podróżowania nimi jest IMHO nieporównywalnie gorszy od
    Chryslera i jemu podobnych.

    --
    Franc

  • 4. Data: 2015-08-01 21:57:59
    Temat: Re: Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieś opinie?
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    witam

    też się na tym autem zastanawiam
    ale z powodu dużej przestrzeni, jak złożę 3 rząd siedzeń to idealnie
    mieszczą się moje narzędzia i różne wynalazki
    a w razie czego i 2 rząd można zdemontować.

    NA forach nic ciekawego o tych rocznikach nie ma , byłem w serwisie aut
    amerykańskich w Katowicach i też nic na nie nie mówili.
    Ale do nich przyjeżdżają raczej starsze roczniki.

    W 10 letnich może już blacha być do roboty.

    Ja patrzę na wersje benzynowe ale w roczniku 2011 - 2012 - cena ok. 50
    000 - 65 000 pln.
    Oczywiście do gazu.

    Już oglądałem i mi się podoba.

    Teraz mam Opla Omegę ale ma już 700 000km wiec powoli muszę coś kupić.
    blacharkę mam Ok, ale silnik już drugi i to też już po generalnym remoncie.

    Ceny części nie są przerażające.

    A trochę tego jest na otomoto, są firmy co mają na składzie po kilka sztuk.

    Pozdrawiam

    Robert
    Opel omega 2002, 2.2 benzyna + gaz,

  • 5. Data: 2015-08-01 23:05:31
    Temat: Re: Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieś opi
    Od: Franc <k...@t...wp.pl>

    RB has brought this to us :
    > A trochę tego jest na otomoto, są firmy co mają na składzie po kilka sztuk.

    Powoli mam problem, bo co poproszę o nr VIN perełki z otomoto, to
    okazuje sie, że to wtopa.
    Zapominają firmy wpisać, że był po szkodzie na 75% wartości, albo że
    był kilka razy kradziony w USA. W jakim stanie go potem odzyskali już
    nie wnikałem.

    W każdym razie wydałem dzisiaj ponad 70 złotych na płatne raporty i
    100% wtopy.

    To nie są tanie auta. Wydanie 90 tys. za rozbitka itp. nie jest fajną
    sprawą - conajmnie.

    --
    Franc

  • 6. Data: 2015-08-01 23:46:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Franc wrote:

> [...]
    > Zapominają firmy wpisać, że był po szkodzie na 75% wartości, albo że
    > był kilka razy kradziony w USA. W jakim stanie go potem odzyskali już

    99% tego co sprowadzają ze Stanów to rozbitki. Inaczej się nie opłaca

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2015-08-02 09:36:53
    Od: Franc <k...@t...wp.pl>

    masti brought next idea :

    > 99% tego co sprowadzają ze Stanów to rozbitki. Inaczej się nie opłaca

    :-) Nie byłoby problemy gdyby to były uszkodzenia po jakiś mniejszych
    zdarzeniach. Nie wierzę w okazji, ani dziadków co tylko do kościoła
    jeździli.
    Jendak wstawianie aut po szkodzie całkowitej jako "stan: JAK NOWY"
    mocno wykracza poza moje standardy.

    --
    Franc

  • 8. Data: 2015-08-02 09:40:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <k...@t...wp.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Zapominają firmy wpisać, że był po szkodzie na 75% wartości, albo że był
    > kilka razy kradziony w USA. W jakim stanie go potem odzyskali już nie

    99% samochodów na polskim rynku jest właśnie takich.
    Szansa na trafienie auta importowanego i bez przeszłości, a nawet normalnie
    eksploatowanego jest bliska zeru.
    Zacząć trzeba od szukania aut z Polski i od pierwszego właściciela, ale i tu
    9 na 10 to zarżnięte złomy po leasingu.
    A te które takie nie są potrafią kosztować dwa razy tyle ile średnia z
    otomoto.

  • 9. Data: 2015-08-02 22:36:44
    Od: Franc <k...@t...wp.pl>

    Cavallino pretended :
> [...]
    > 9 na 10 to zarżnięte złomy po leasingu.
    > A te które takie nie są potrafią kosztować dwa razy tyle ile średnia z

    Ja bardzo bym chciał zapłacić uczciwą cenę, tylko auta brak... Co
    przeglądam kolejne ogłoszenia to piękne auta - jak nowe, ale
    zezłomowane po np. zalaniu. I pisze mi handlarzyna: "Samochód był
    zalany tylko do foteli. Elektronika nie ucierpiała. Wóz został
    gruntownie wyprany. Nie ma śladów po przygodzie. Jedynie trzeba
    porozbierać niektóre kostki i oczyścić a także zabezpieczyć silikonem.
    Jest to jedyna inwestycja. " no i chce cirka 90 tys. złotych.

    Chciałem być złośliwy i zapytać czy silikon budowlany będzie OK, bo mam
    akurat ekipę budowlaną która kończy obróbkę dachy to i przy okazji by
    te kostki silikonem kapła, ale na pewno by nie zajarzył "o co się mnie
    rozchodzi".

    --
    Franc

  • 10. Data: 2015-08-02 23:09:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <k...@t...wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino pretended :
    >
    > Ja bardzo bym chciał zapłacić uczciwą cenę, tylko auta brak...

    Dlaczego brak?
    Są - w Stanach, lub u dealera w Europie, jeśli są sprzedawane.
    Do Polski takich jak chcesz się po prostu nie sprowadza, więc w złym miejscu
    szukasz.