  • 11. Data: 2012-08-13 13:16:24
    Temat: Re: Chrysler Voyager (i podobne) - opinie
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2012 17:40:34 +0200, RD napisał(a):

    Cześć,

    Mam opinię od dobrego znajego, który ujeżdzał kilka Voyagerów prywatnie jak
    i z racji działalności (zakład pogrzebowy).
    Trzeba się liczyć z ciągłymi drobymi awariami - a to przełączniki, a to
    szyby nie zadziałają. Mówił, że warto umieć drobiagi robić samemu, bo
    ciągle coś nie domagało. Generalnia - do bezawaryjnym nie należały.
    Odnośnie silnika nic nie mówił.

    --
    Franc

  • 12. Data: 2012-08-13 13:28:22
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-08-13 12:46, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

    > A jak kupujesz z automatem, to trzeba się liczyć, z masakrycznymi kosztami
    > obsługi skrzyni i sprzęgła... Znajomy kupił używkę, pojechał do serwisu i
    > na początek zaśpiewali mu 5k PLN za wymianę płynów ustrojowych skrzyni i
    > sprzęgła.

    Urban legends.

    Jeśli kupił szrota ze skrzynią do remontu z olejem nie wymienianym od
    nowości - sam sobie jest winien.

    Wymiana oleju z filtrem w skrzyniach tego typu to maksimum kilkaset złotych.

    --
    MM

  • 13. Data: 2012-08-13 14:25:56
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Maciej M., Mon, 13 Aug 2012 13:28:22 +0200, pl.misc.samochody:

    > Urban legends.

    Nope.

    > Jeśli kupił szrota ze skrzynią do remontu z olejem nie wymienianym od
    > nowości - sam sobie jest winien.

    Nope. Auto serwisowane na bieżąco w ASO.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 14. Data: 2012-08-13 14:39:56
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-08-13 14:25, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

    > Nope.

    A jednak.

    > Nope. Auto serwisowane na bieżąco w ASO.

    Czyli następny przykład, że ASO się skrzyni biegów nie dotyka i wyznaje
    filozofię wymień całą lub conajmniej pół skrzyni z olejem a nie sam olej
    odpowiednio wcześnie i regularnie.

    To że serwisowane w ASO wcale nie oznacza że dobrze...

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 15. Data: 2012-08-14 10:33:03
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak RD nawija makaron na uszy:
    > Szukam bezpieczeństwa,

    Nie mog sie wypowiedziec...duze, powinno byc w miare ok. Chociaz ten NCAP...

    > przestronności,

    Jesli mamy na mysli sposob zagospodarowania wnetrza to uwazam, ze gorszego auta nie
    ma. Niby wielki w srodku a tak naprawde europejskie przy mniejszych gabarytach daja
    podobne mozliwosci.

    > niezawodności

    Zalezy co to za silnik...rezta jak w amerykancach - sypia sie drobiazgi.

    > i wygody.

    Owszem jet wygodny.

    > Z racji gabarytów, mogłoby także posłużyć mi jako codzienne wozidło
    > (potrzebuję trochę miejsca na ładunek), ale nie wiem, czy eksploatacja
    > nie będzie za droga (??).

    Szukalem glownie do przewozu osob oraz jako codzienne wozidlo - pol
    roku temu. Wyszlo SGA 2004 - za podobne pieniadze auto mniej upierdliwe
    i naprawialne w kazdym warsztacie.

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 16. Data: 2012-08-14 11:29:12
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Dman-666 nabazgrał(a):

    > Tak se patrze i patrze jak RD nawija makaron na uszy:
    > Nie mog sie wypowiedziec...duze, powinno byc w miare ok. Chociaz ten
    > NCAP...

    Swego czasu BMW 5 dostała 4* bo nie miała jednej kontroli, dodali diodę za
    0.5centa + miejsce na tablicy i już miała 5*.
    Producenci aut robią auta po to żeby mieć 5* w testach bo to ładnie wygląda
    na folderach.

  • 17. Data: 2012-08-14 21:56:29
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

> [...]
    > 0.5centa + miejsce na tablicy i już miała 5*.
    > Producenci aut robią auta po to żeby mieć 5* w testach bo to ładnie

    I na niektórych działa.

  • 18. Data: 2012-08-15 11:33:39
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    [..]

> [...]
    > na początek zaśpiewali mu 5k PLN za wymianę płynów ustrojowych skrzyni i

    hehe, jasne :) 5 tysi za wymianę oleju w ASB.

  • 19. Data: 2012-08-21 13:47:15
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 14 Aug 2012 10:33:03 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Szukalem glownie do przewozu osob oraz jako codzienne wozidlo - pol
    >roku temu. Wyszlo SGA 2004 - za podobne pieniadze auto mniej upierdliwe
    >i naprawialne w kazdym warsztacie.

    ja podobnie - 2 lata temu i od tego czasu ujeżdżam alhambrę 1,9TDI ;-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski