  • 1. Data: 2017-01-11 18:38:10
    Temat: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Kiedy się to bezprawie skończy ?

  • 2. Data: 2017-01-11 19:17:49
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości
    >Kiedy się to bezprawie skończy ?

    Napisz do Ziobry - to moze PiS wprowadzi dobra zmiane, zmieni ustawe i
    juz bedzie prawnie.

    Tylko co mialby zmienic - przeciez stosowne uprawnienie tam jest.

    Bo tak zeby calkiem nie bylo kontroli, to sie raczej nie doczekasz.

    Predzej obowiazkowego alkomatu w samochodzie - i po pijaku nie
    zapalisz silnika :-)

    Jest jeszcze ciekawostka - zdalny pomiar stezenia alkoholu w powietrzu
    w kabinie samochodu za pomoca lasera.
    I co o tym powiesz - bezprawne czy legalne ?

    J.

  • 3. Data: 2017-01-11 19:32:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2017 18:38:10 +0100, re napisał(a):

    > Kiedy się to bezprawie skończy ?

    I bardzo dobrze że kontrolują. Powyżej 1 promila powinno być
    przestępstwo i obligatoryjna konfiskata narzędzia czyli bryki. A ty
    lepiej przestań prowadzić po pijaku :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-01-11 20:17:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-11 18:38, re wrote:
    > [ciach]

    A mnie zaciekawiła analogia "chujki". Co masz na myśli?

  • 5. Data: 2017-01-11 20:22:04
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 19:17, J.F. pisze:

    > Jest jeszcze ciekawostka - zdalny pomiar stezenia alkoholu w powietrzu w
    > kabinie samochodu za pomoca lasera.
    > I co o tym powiesz - bezprawne czy legalne ?
    >
    > J.

    Bezprawie.
    W prawie jest określona zawartość alkoholu we krwi kierowcy.

  • 6. Data: 2017-01-11 21:43:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 20:22, t-1 pisze:

    > Bezprawie.
    > W prawie jest określona zawartość alkoholu we krwi kierowcy.

    Ale taki zdalny pomiar, byłby tylko wskazówką do zatrzymania i
    skrupulatnej kontroli. Nie lubię państwa policyjnego i nie chcę go.
    Ale taka metoda wyeliminowania pijanych kierowców mi się podoba.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2017-01-11 21:54:59
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin "Kenickie" Mydlak w

    > Ale taki zdalny pomiar, byłby tylko wskazówką do zatrzymania i
    > skrupulatnej kontroli.

    Hehehe, i tak od 2010 sie nie udało, ale JF trolli cały czas:
    <http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/laser-znajdzie
    -pijanego/gdg9pcq>

    > Nie lubię państwa policyjnego i nie chcę go.
    > Ale taka metoda wyeliminowania pijanych kierowców mi się podoba.

    Mnie się podoba metoda eliminowania gapciów. Stoja na Siekierkowskim (w
    kierunku Pragi na wysokości Kościoła) w dwie załogi, pomimo mrozów nawet, i
    nagradzają ślepaków/dziennych

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2017-01-12 00:08:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 11 Jan 2017 19:32:01 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > I bardzo dobrze że kontrolują. Powyżej 1 promila powinno być
    > przestępstwo

    Póki co przestępstwo jest powyżej 0.5 promila :)

    > i obligatoryjna konfiskata narzędzia czyli bryki.

    Niby fajnie ale np. firmowej też konfiskata?
    Np. autobusu MZK.
    Albo Twojego samochodu który właśnie ukradł nagrzmocony gość i go złapali?

  • 9. Data: 2017-01-12 09:06:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Jan 2017 00:08:57 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    Prawa ci pisać nie będę, mam posłów od tego :)
    > Niby fajnie ale np. firmowej też konfiskata?
    Czemu nie, niech właściciel się ubezpieczy albo żąda zastawu od swoich
    kierowców albo stoi na bramie z alkomatem, krótko mówiąc niech się stara
    zamiast przymykać oczy.
    > Np. autobusu MZK.
    Konfiskata jest na rzecz skarbu państwa więc to by było przekładanie z
    jednej kieszeni do drugiej. Przywalić kierowcy grzywnę w wartości
    autobusu :)
    > Albo Twojego samochodu który właśnie ukradł nagrzmocony gość i go złapali
    Oczywiście że nie. Ideą przepisu jest ukaranie pijanego kierowcy a nie
    właściciela samochodu. Złodziej niech odpracuje wartość samochodu.
    Zresztą, wszystko za późno. Za 10 lat wszystko co jeździ będzie
    elektryczne i autonomiczne. A kierownice to będzie miała tylko policja w
    brykach a i to nie wiadomo :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2017-01-12 10:05:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.01.2017 18:38, re wrote:
    > Kiedy się to bezprawie skończy ?

    Nigdy.
    Państwo stara się być opiekuńcze. Ludzie tego chcą.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info