  • 1. Data: 2018-12-17 17:22:24
    Temat: Chyba nie było, tankowanie Tesli
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Pani usiłuje zatankować teslę
    https://joemonster.org/filmy/94953/Kobieta_probuje_z
    atankowac_samochod_elektryczny

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-12-18 19:24:35
    Temat: Re: Chyba nie było, tankowanie Tesli
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-12-17 o 17:22, Janusz pisze:
    > Pani usiłuje zatankować teslę
    > https://joemonster.org/filmy/94953/Kobieta_probuje_z
    atankowac_samochod_elektryczny

    Niby śmieszne, ale reakcja pacanów, którzy to nagrywają - świadczy o ich
    buractwie. Mogliby pomóc.

    --
    MN

  • 3. Data: 2018-12-19 10:10:28
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-12-18 o 19:24, Marcin N pisze:
    atankowac_samochod_elektryczny

    > Niby śmieszne, ale reakcja pacanów, którzy to nagrywają - świadczy o ich buractwie.
    Mogliby pomóc.

    Niby masz rację. Ale w takiej sytuacji, chyba też bym nie wytrzymał.
    Zakładając oczywiście, że nie jest to reklama tesli.

  • 4. Data: 2018-12-20 11:46:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-17 o 17:22, Janusz pisze:
    > Pani usiłuje zatankować teslę
    > https://joemonster.org/filmy/94953/Kobieta_probuje_z
    atankowac_samochod_elektryczny

    Pfff, nasz próbuje benzynowca zatankować :)
    https://www.wiocha.pl/1556006,Miszcz-kierowca

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 5. Data: 2018-12-20 12:13:50
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 20.12.2018 o 11:46, LordBluzg(R) pisze:
    atankowac_samochod_elektryczny

    > Pfff, nasz próbuje benzynowca zatankować :)
    > https://www.wiocha.pl/1556006,Miszcz-kierowca

    W USA trafił mi się kiedyś samochód, w którym wlew był pod odchylaną
    tablicą rejestracyjną. Ciekawe, ilu z naszych prześmiewców umiałoby go
    znaleźć.

    MJ

  • 6. Data: 2018-12-20 14:38:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-20 o 12:13, Michał Jankowski pisze:

    > W USA trafił mi się kiedyś samochód, w którym wlew był pod odchylaną
    > tablicą rejestracyjną. Ciekawe, ilu z naszych prześmiewców umiałoby go
    > znaleźć.

    W pewnym modelu poloneza unowocześnili wlew paliwa.
    Zamiast kluczykiem otwierał się dźwignią z kabiny.
    Znam przypadek szczęśliwego posiadacza który ze stacji wrócił
    bez zatankowania bo nie potrafili otworzyć. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-12-23 13:28:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-20 o 11:46, LordBluzg(R) pisze:
    atankowac_samochod_elektryczny

    > Pfff, nasz próbuje benzynowca zatankować :)
    > https://www.wiocha.pl/1556006,Miszcz-kierowca

    No i to tak czasami bywa.
    Od czasu do czasu mam wyjazd służbowy i czasami z wypożyczalni dostaję
    dzicz jakąś to też trzeba trochę porozglądać się, jak tą klapkę się otwiera.
    Pewnie tutaj też z wypożyczalni model, w którym pierwszy raz siedzi a
    nie ma np. przycisku w drzwiach jak w Avensis.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2019-01-01 08:10:41
    Od: l...@g...com

    W dniu poniedziałek, 17 grudnia 2018 17:22:27 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
    > Pani usiłuje zatankować teslę
> [...]

    A nie wziales pod uwage tego ze to fejk? Na 99% jest to fejk. Sam myslalem o czyms
    takim od pol roku, ale nie mialem jakos okazji zeby podjechac laska na stacje. Nie
    znam nikogo kto jezdzi tesla i daje komus samochod, zeby nie wyjasnil, nawet
    blondynce, tego w jaki sposob sie laduje i ze do jazdy potrzeba pradu, a nie paliwa.
    Na ekranie jest ikonka baterii, gdy trzeba zaladowac, jest komunikat na ekranie zeby
    podlaczyc pod prad. Wiec zakladam ze to fejk.

  • 9. Data: 2019-01-01 21:25:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-01-01 o 08:10, l...@g...com pisze:
    atankowac_samochod_elektryczny

    > A nie wziales pod uwage tego ze to fejk? Na 99% jest to fejk.
    Na forum skąd to wziałem też tak podejrzewali ale w końcu wykluczyli,
    a kobita mogłą wziąść auto służbowe.

[...]

    Kobiety mają do do siebie że w 99% nie ogarniają ikonek co się świecą na
    ekranie :)

    Wiec zakladam ze to fejk.

    Może.

    --