  • 1. Data: 2012-07-27 20:59:38
    Temat: Chyba widziałem Kuczu na trasie
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

  • 2. Data: 2012-07-27 21:05:35
    Temat: Re: Chyba widzia?em Kuczu na trasie
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-27 20:59, Arbiter pisze:

  • 3. Data: 2012-07-27 21:48:25
    Temat: Re: Chyba widziałem Kuczu na trasie
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-27 20:59, Arbiter pisze:
    > To Kuczu?
    > http://arbiter.pl/zdjecie/18511.Harley.Davidson

    Nie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2012-07-27 23:05:04
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 27 Lip, 21:05, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Nie, ale ostatnio chyba mijalem Ciebie:

    Dlugo z tym czekalem ale skoro wątek sam sie narysowal to juz nie moge
    sie powstrzymac...
    Wiecie dlaczego Kuczu zmienił malowanie motóra ??

    ...to było jak po pijaku na zlocie przegrał w karty płytę CD ze
    zdjęciami swojej najlepszej dupy w pozach na jego harleju.

    Juz pora zeby te zdjecia ujrzaly swiatlo forum.

    jeb! http://www.katvixen.com/Free/tgp/nude_mature_slut/?n
    ats=ODM2OjM6Nw

  • 5. Data: 2012-07-28 09:54:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-27 23:05, ditron pisze:

    > Juz pora zeby te zdjecia ujrzaly swiatlo forum.
    >
    > jeb! http://www.katvixen.com/Free/tgp/nude_mature_slut/?n
    ats=ODM2OjM6Nw

    Twoja matka wie ze publikujesz jej fotki w necie ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-07-28 10:26:32
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    >jeb!...
    W ten sposob grupa siegnela poziomu sikacza.
    Zastanowiles sie co robisz baranie?

    PLONK

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 7. Data: 2012-07-28 10:54:18
    Od: ditron <t...@g...com>

    W dniu sobota, 28 lipca 2012 10:26:32 UTC+2 użytkownik Bartek Kacprzak napisał:

    > Zastanowiles sie co robisz baranie?
    >
    > PLONK

    I kto mi teraz wyjaśni co tu robi baran ?

    > Twoja matka wie ze publikujesz jej fotki w necie ?
    Nie mów, że jesteś tak przewrażliwiony na swoim punkcie że się pogniewałeś..?

  • 8. Data: 2012-07-28 13:19:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-28 10:54, ditron pisze:

    > Nie mów, że jesteś tak przewrażliwiony na swoim punkcie że się pogniewałeś..?

    Nie pochlebiaj sobie

  • 9. Data: 2012-07-28 22:20:48
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 28 Lip, 10:26, "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:

    > jeb!...

    > Twoja matka wie ze publikujesz jej fotki w necie ?

    > W ten sposob grupa siegnela poziomu sikacza.

    Hmm.. chodzi za mną wrażenie że może nie byłeś jedyny który nie
    zrozumiał intencji.
    Więc wyjaśniam że chodziło o żart a nie o kogoś obrażenie.
    Serio mówię.

  • 10. Data: 2012-07-29 10:58:44
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "ditron" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbj.googlegroups.com...
    > Więc wyjaśniam że chodziło o żart a nie o kogoś obrażenie.

    Ja zalapalem. Odpowiedz Kucza byla godna krakusa. :)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo