  • 1. Data: 2019-11-21 09:43:03
    Temat: Chylę czoła przed inzynierami z Elektroluxa
    Od: s...@g...com

    Zmywarkę mam która w marcu skończyła 10 lat.
    Jest dolny wózek który jeżdzi na kółkach.
    Było osiem i w listopadzie zostały 4.
    Wczoraj urwała się jakaś sprężyna w środku która pomaga podnosić drzwi.

    Myśl ludzka jest niesamowita.

  • 2. Data: 2019-11-21 11:20:59
    Temat: Re: Chylę czoła przed inzynierami z Elektroluxa
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 listopada 2019 09:43:04 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    > Było osiem i w listopadzie zostały 4.
    > Wczoraj urwała się jakaś sprężyna w środku która pomaga podnosić drzwi.

    Nie wiem których inżynierów masz na myśli, ale jeśli sądzisz że konstruktor (design
    engineer) powinien pilnować jakości materiałów to się mylisz.

  • 3. Data: 2019-11-21 17:19:41
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2019-11-21 o 09:43, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Było osiem i w listopadzie zostały 4.
    > Wczoraj urwała się jakaś sprężyna w środku która pomaga podnosić drzwi.

    A ile wg Ciebie powinna wytrzymać zmywarka ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2019-11-21 18:12:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 21 listopada 2019 17:19:36 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

    > A ile wg Ciebie powinna wytrzymać zmywarka ?

    Ja to odebrałem że on chwali ten sprzęt :P

    L.

  • 5. Data: 2019-11-21 19:08:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Ja to odebrałem że on chwali ten sprzęt :P

    Zamiast szerzyć defektyzm, napisał ile wózek ma kółek dobrych!

    Jarek

    --
    -- Bolek, przestań szerzyć defektyzm. Ile traktor ma kół?
    -- Cztery.

  • 6. Data: 2019-11-21 20:39:27
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-21 o 17:19, PeJot pisze:

    > A ile wg Ciebie powinna wytrzymać zmywarka ?

    Klient powinien kiedyś kupić nowy model, albo trzeba go do tego zmotywować.
    Sprzęt był obliczony na dziesięć lat i po tym terminie zaczyna się sypać.

    Ja mam chłodziarkę (30 lat), głośną i nieekonomiczną.
    Chciałem wymienić na nowy model, ale znawcy odradzają, bo nowe podobno
    nietrwałe.

    WM

  • 7. Data: 2019-11-22 09:23:06
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-21 o 18:12, Lisciasty pisze:

    > Ja to odebrałem że on chwali ten sprzęt :P

    A ja nie byłem pewien. 50/50.

  • 8. Data: 2019-11-22 11:25:36
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 21 listopada 2019 18:12:53 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ja to odebrałem że on chwali ten sprzęt :P

    Chwale ale konstruktorów
    bo w osatnim tygodniu wakacji żona zostawiła zmywarkę otwartą
    i zalało trochę nam kuchnie.
    Wychodzi na to że trzy awarie w ciągu trzech miesięcy.
    Ja walczę a ona mówi NIE

  • 9. Data: 2019-11-22 17:53:20
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-21 o 20:39, WM pisze:

    > Ja mam chłodziarkę (30 lat), głośną i nieekonomiczną.
    > Chciałem wymienić na nowy model, ale znawcy odradzają, bo nowe podobno
    > nietrwałe.

    Dzisiaj wszystko jest jednorazowe, np sprzęt AGD czy nawet samochód*
    I tylko jednorazowa maszynka do golenia nie spełnia tych wymagań, można
    się golić wielokrotnie.

    *kto pamięta czasy gdy odbudowywało się zardzewiałą karoserię lub robiło
    remont kapitalny silnika.

  • 10. Data: 2019-11-22 21:37:19
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-22 o 17:53, t-1 pisze:

    > Dzisiaj wszystko jest jednorazowe, np sprzęt AGD czy nawet samochód*
    > I tylko jednorazowa maszynka do golenia nie spełnia tych wymagań, można
    > się golić wielokrotnie.

    Z jednej strony to dobrze, bo rozkręca gospodarkę.
    Z drugiej źle, bo niszczymy środowisko i zasoby.

    > *kto pamięta czasy gdy odbudowywało się zardzewiałą karoserię lub robiło
    > remont kapitalny silnika.

    Ja pamiętam. Silnik malucha naprawiałem w mieszkaniu.

    Niedawno wymieniałem żarówkę w kilkuletnim samochodzie.
    Musiałem zdemontować blachy by się dostać do reflektora.
    Schemat w instrukcji był od starszego modelu i się trochę różnił od mojego.
    Nie ostrzegli, by uważać na sprężynkę. Jak wystrzeliła, to jej pół
    godziny szukałem.

    WM