  • 1. Data: 2019-04-26 15:01:15
    Temat: Ciąg dalszy SOP
    Od: p...@g...com

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,samocho
    d-sluzby-ochrony-panstwa-zderzyl-sie-z-rowerzystka,2
    89637.html

    Tym razem BMW obeszło się smakiem limuzyna przetrwała :-)

  • 2. Data: 2019-04-26 15:11:26
    Temat: Re: Ciąg dalszy SOP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,samoch
    od-sluzby-ochrony-panstwa-zderzyl-sie-z-rowerzystka,
    289637.html
    >Tym razem BMW obeszło się smakiem limuzyna przetrwała :-)

    A zalozysz sie, ile bedzie lakierowanie kosztowalo ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-04-26 15:42:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-26 o 15:01, p...@g...com pisze:

    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,samocho
    d-sluzby-ochrony-panstwa-zderzyl-sie-z-rowerzystka,2
    89637.html

    > Tym razem BMW obeszło się smakiem limuzyna przetrwała :-)

    Jakiej wysokości mandat dostał kierowca limuzyny?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-04-26 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    d-sluzby-ochrony

    > Jakiej wysokości mandat dostał kierowca limuzyny?

    Pewnie jak zwykle - maks 220zł...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 5. Data: 2019-04-26 21:04:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-26 o 17:59, Budzik pisze:

    >>> https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,samocho
    d-sluzby-ochrony

    > Pewnie jak zwykle - maks 220zł...

    Jak zwykle dla służb to było pouczenie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-04-26 23:03:56
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/kierowca-brudzinskiego-ukarany-
    przez-sop-policja-nie-ujawnia-nagrania,930291,s.html

    48 km/h ? Przypadek ? Nie sądzę ;-)

  • 7. Data: 2019-04-26 23:11:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 26 Apr 2019 06:01:15 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,samocho
    d-sluzby-ochrony-panstwa-zderzyl-sie-z-rowerzystka,2
    89637.html
    > Tym razem BMW obeszło się smakiem limuzyna przetrwała :-)

    Chyba kwestia czasu kiedy rządowi woźnice po rocznym stażu w firmach
    kurierskich kogoś zabiją.

  • 8. Data: 2019-04-26 23:41:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Apr 2019 21:04:41 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Jak zwykle dla służb to było pouczenie.

    To "zwykle" sie jakby skonczylo.

    A cos mowia, ze rowerzystka trafila do szpitala i od diagnozy bedze
    zalezalo dalsze postepowanie.

    Na pouczeniu juz sie chyba skonczyc nie moze ... ale czy nie na
    umorzeniu ?

    J.

  • 9. Data: 2019-04-26 23:48:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 26 Apr 2019 23:41:44 +0200, w
    <1ehktlz4oxzws$.1ayqcb1n6qgrp$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To "zwykle" sie jakby skonczylo.
    >
    > A cos mowia, ze rowerzystka trafila do szpitala i od diagnozy bedze
    > zalezalo dalsze postepowanie.

    Jeżeli miała otwarte złamania, to myślę że się zrośnie do 7 dni ;)

  • 10. Data: 2019-04-27 00:12:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Apr 2019 23:48:25 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > Fri, 26 Apr 2019 23:41:44 +0200, w
    > <1ehktlz4oxzws$.1ayqcb1n6qgrp$.dlg@40tude.net>, "J.F."

    > Jeżeli miała otwarte złamania, to myślę że się zrośnie do 7 dni ;)

    Ale nic nie pisza, ze miala zlamania, a otwartego by chyba nie
    przeoczyli.
    Poza tym Prezes nie takie rzeczy zalatwial w jedna noc :-)

    No i jeszcze mozna po wroclawsku

    https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/sedzia-zderzyl-sie-z
    -rowerzysta-sad-nie-widzi-podstaw-zeby-zajac-sie-spr
    awa,491882.html
    https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/sedzia-wjezdza-w-row
    erzyste-prokuratura-umarza-postepowanie,424148.html

    I tak prawde mowiac, to mam mieszane uczucia.

    J.