  • 1. Data: 2020-02-06 02:27:47
    Temat: Ciąg dalszy konwersacji z trzema lipami -- FCN
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    FCN BOK
    śr., 5 lut, 10:08 (16 godzin temu)
    do mnie

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informuj, iż warunki uległy zmianie.
    Opłaty pobierane są zgodnie z cennikiem.

    Z pozdrowieniami,
    Anna Bełdycka

    Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com>
    02:23 (1 minutę temu)
    do FCN

    Nie możecie łamać zawartych umów! Możecie zmieniać
    cennik i warunki, ale bez łamania zawartych umów!

    Nadto dookoła nic nie drożeje w wiadomej materii -- Wasze
    tłumaczenie jest kłamliwe! 2nr i operatorzy GSM nie
    narzekają na drożyznę!

    LC

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2020-02-06 04:12:40
    Temat: Re: Ciąg dalszy konwersacji z trzema lipami -- FCN
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e3b6ba9$0$17342$6...@n...neostrada.pl

    > Nadto dookoła nic nie drożeje w wiadomej materii -- Wasze
    > tłumaczenie jest kłamliwe! 2nr i operatorzy GSM nie
    > narzekają na drożyznę!

    Transfery internetowe są coraz tańsze -- chyba to oczywiste!

    Kodek G 729 też zdrożał ujemnie:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/G.729

    Początkowo G.729 obwarowany był ograniczeniami patentowymi
    i z tego powodu przy zastosowaniach komercyjnych należało
    wykupić licencję - właścicielem jej był The G.729 Consortium.
    --> W styczniu 2017 r. patenty na ten kodek wygasły i nie są już
    pobierane za niego tantiema[1].

    O tym, że:
    - przeciętny operator GSM utrzymuje numery przez rok w cenie 5 pln za
    numer (zezwalając na wykorzystanie tychże 5 pln na rozmowy czy SMSy)
    - Orange utrzymuje numery bezterminowo za 0 pln
    chyba nie trzeba pisać...

    2nr świadczy swe usługi bez pobierania pieniędzy, ale z ograniczeniami.

    FCN chce 6,15 pln za numer miesięcznie!!! (za sam
    abonament, który obejmuje zero minut na rozmowy)

    Firma z Trzech Lip (FCN) -- kłamie! I tak jest z tą firmą od czasu,
    gdy z nią współpracuję. Kupiłem bramki Tlenofonu (które współpracują
    tylko z Tlenofonem) i stałem się wbrew swej woli klientem FCN, gdyż
    Tlenofon został kupiony przez FCN...

    -=-

    Nie zależy mi na współpracy z FCN -- chętnie odejdę, ale żądam od FCN:
    - albo odblokowania bramek VoIP (by mogły współpracować z innymi
    operatorami VoIP -- choćby z easyCALL)
    - albo odkupienie bramek

    Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki:

    www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje tylko z
    Tlenofonem
    www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon1.png <-- działa tylko z Tlenofonem
    www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon2.png <-- brak abonamentu